Σεμινάριο για 100 εθελόντριες μαγείρισσες στη Μητρόπολη Νεάπολης
Η κατάρτιση αφορούσε την υγιεινή, την ασφάλεια και την ποιότητα τροφίμων για τις δομές της Μητρόπολης Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως.
Το φιλανθρωπικό έργο της Ιεράς Μητροπόλεως Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως ενισχύθηκε με τη συμμετοχή 100 εθελοντριών μαγειρισσών σε σεμινάριο υγιεινής και ασφάλειας τροφίμων στη Νεάπολη, από τις 16 έως τις 19 Ιουνίου.
Σύμφωνα με την Ιερά Μητρόπολη Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως, οι συμμετέχουσες διακονούν στις κατασκηνώσεις και στα ενοριακά συσσίτια της Μητρόπολης. Το πρόγραμμα αφορούσε ζητήματα υγιεινής, ασφάλειας και ποιότητας τροφίμων, με αντικείμενο άμεσα συνδεδεμένο με την καθημερινή λειτουργία των εκκλησιαστικών δομών.
Το σεμινάριο διοργανώθηκε από την Ιερά Μητρόπολη Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως με χορηγία της Helleniq Energy. Οι εργασίες πραγματοποιήθηκαν στις εγκαταστάσεις του Συνδέσμου Επιχειρηματιών Γυναικών Ελλάδος, στην περιοχή των Σφαγείων. Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, ειδικοί επιστήμονες ανέπτυξαν θέματα σχετικά με την ορθή διαχείριση και την ασφάλεια των τροφίμων.
Την Τετάρτη 17 Ιουνίου παρέστη ο πρωτοσύγκελλος της Μητρόπολης, π. Ιωάννης Περιστερίδης, ως εκπρόσωπος του Σεβασμιωτάτου κ. Βαρνάβα. Παρόντες ήταν ακόμη το διοικητικό συμβούλιο του ΣΕΓΕ και εκπρόσωποι της Helleniq Energy.
Από το διαθέσιμο υλικό δεν προκύπτουν περαιτέρω δηλώσεις ή ανακοινώσεις για επόμενες δράσεις.
Όπως είχε αναφέρει η ΕΟΔ, η Νεάπολη βρέθηκε και πρόσφατα στο εκκλησιαστικό προσκήνιο με αρχιερατικό μνημόσυνο για τον Ευτύχιο Μαρματάκη.