Αγιασμός για την αποκατάσταση του καμένου Οικοτροφείου στην Τανζανία
Το Οικοτροφείο των Αγοριών του Γυμνασίου «Αριστοτέλης» καταστράφηκε από φωτιά τον Σεπτέμβριο του 2025, με τη χρηματοδότηση να εξασφαλιστεί από την ΠΟΑΣΥ.
Ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Μπουκόμπας και Δυτικής Τανζανίας Χρυσόστομος τέλεσε Αγιασμό για την έναρξη των εργασιών αποκατάστασης του Οικοτροφείου των Αγοριών του Γυμνασίου «Αριστοτέλης» στη Μπουκόμπα της Τανζανίας. Σύμφωνα με την Ιερά Επισκοπή Μπουκόμπας, το κτίριο είχε καταστραφεί ολοσχερώς από πυρκαγιά που προκλήθηκε από βραχυκύκλωμα τον Σεπτέμβριο του 2025.
Η φωτιά στέρησε από τους 110 μαθητές του οικοτροφείου ρούχα, βιβλία και όλα τα προσωπικά τους αντικείμενα, ενώ κρεβάτια, στρώματα και κουβέρτες έγιναν στάχτη. Ο Επίσκοπος Χρυσόστομος βρέθηκε αμέσως κοντά στους μαθητές, μεριμνώντας για την προσωρινή αποκατάσταση των αναγκών τους και παροτρύνοντάς τους να μη χάσουν την ελπίδα τους, επικαλούμενος τον στίχο του Ψαλμού 65,12: «διηλθομεν δια πυρός και ύδατος και εξήγαγες ημάς εις αναψυχήν».
Για την εξεύρεση χρηματοδότησης ο Επίσκοπος απευθύνθηκε στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Αστυνομικών Υπαλλήλων (ΠΟΑΣΥ), ιδρυτική χορηγό του σχολείου από το 2004. Στις 20 Δεκεμβρίου παρουσίασε το αίτημά του στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΟΑΣΥ, το οποίο ενέκρινε ομόφωνα τη βοήθεια. Στις 20 Μαρτίου 2026 η Γενική Συνέλευση της ΠΟΑΣΥ ενέκρινε επίσης ομόφωνα τη χορηγία, αναλαμβάνοντας την υλοποίησή της ο νέος Πρόεδρος Χρήστος Μαυραγάνης. Μετά την ολοκλήρωση των μελετών, την αποστολή των κεφαλαίων και την υπογραφή συμφωνητικού με τον εργολάβο, εγκρίθηκε από το Επισκοπικό Συμβούλιο η έναρξη των εργασιών.
Η αποκατάσταση του «Αριστοτέλη» αποτελεί, σύμφωνα με την Επισκοπή, σημαντική ενίσχυση τόσο για την εκπαίδευση της περιοχής όσο και για την παρουσία της Ορθόδοξης Εκκλησίας στην Τανζανία. Η ΕΟΔ είχε αναφερθεί στη δράση της Ιεράς Επισκοπής Μπουκόμπας στην Τανζανία λίγους μήνες νωρίτερα, όταν ξεκίνησαν οι κατασκηνώσεις της Επισκοπής για νέους.