Χειροτονία Διακόνου στη Μητρόπολη Κιλκισίου
Ο νέος Διάκονος π. Γεώργιος Ποιμενίδης, αστυνομικός και ιεροψάλτης, εντάχθηκε ως άμισθος κληρικός στη Μητρόπολη Πολυανής και Κιλκισίου.
Στον Ιερό Ναό των Πολιούχων του Κιλκίς τελέστηκε το Σάββατο 27 Ιουνίου 2026 η Θεία Λειτουργία, κατά την οποία ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πολυανής και Κιλκισίου κ. Βαρθολομαίος τέλεσε Χειροτονία εις Διάκονο. Σύμφωνα με την Ιερά Μητρόπολη Πολυανής και Κιλκισίου, χειροτονήθηκε ο π. Γεώργιος Ποιμενίδης, αστυνομικός και ιεροψάλτης, ο οποίος εντάσσεται στον κλήρο της Μητροπόλεως ως άμισθος κληρικός.
Ο Σεβασμιώτατος, απευθυνόμενος στον νέο Διάκονο κατά τη διάρκεια της τελετής, επεσήμανε τέσσερα βασικά σημεία. Πρώτον, ότι η Ιεροσύνη είναι Σταυρός και όχι αξίωμα. Δεύτερον, ότι η ταπείνωση αποτελεί το θεμέλιο της χάριτος. Τρίτον, ότι η οικογένεια του κληρικού είναι μικρή Εκκλησία και ιερό στήριγμα στη διακονία του. Τέταρτον, ο Μητροπολίτης κάλεσε τον π. Γεώργιο να αγαπήσει τη θυσία και να καλλιεργεί τη διάκριση, η οποία «γεννιέται από την προσευχή και την εμπειρία της χάριτος».
Η περίπτωση του π. Γεωργίου Ποιμενίδη είναι αξιοσημείωτη, καθώς υπηρετεί ταυτόχρονα στο σώμα της Ελληνικής Αστυνομίας και ως ιεροψάλτης, αναλαμβάνοντας πλέον και διακονική υπηρεσία εθελοντικά χωρίς αμοιβή.
Η ΕΟΔ είχε αναφερθεί στον ευρύτερο εορτασμό της Πεντηκοστής στη Μητρόπολη Πολυανής και Κιλκισίου λίγες εβδομάδες νωρίτερα.