Καλλιτεχνική εκδήλωση «Ζει και βασιλεύει…» με εκπροσώπους Πατριαρχείων στη Βέροια

11:19
1
Καλλιτεχνική εκδήλωση «Ζει και βασιλεύει…» με εκπροσώπους Πατριαρχείων στη Βέροια Καλλιτεχνική εκδήλωση «Ζει και βασιλεύει…» με εκπροσώπους Πατριαρχείων στη Βέροια

Χορωδίες, χορευτικές ομάδες και αφηγητές ανέδειξαν την ιστορική και πολιτισμική κληρονομιά της Μακεδονίας στον Χώρο Τεχνών του Δήμου Βεροίας.

Η κεντρική καλλιτεχνική εκδήλωση των ΛΒ´ Παυλείων (32ων Παυλείων) – του ετήσιου πολιτιστικού και εκκλησιαστικού θεσμού της Ιεράς Μητροπόλεως Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας – πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 26 Ιουνίου το βράδυ στον Χώρο Τεχνών του Δήμου Βεροίας. Σύμφωνα με την Ιερά Μητρόπολη Βεροίας, στην εκδήλωση παρέστησαν εκπρόσωποι των πρεσβυγενών και νεωτέρων Πατριαρχείων και Αυτοκεφάλων Εκκλησιών, τοπικές πολιτικές και στρατιωτικές αρχές και πλήθος φιλόμουσων Βεροιέων.

Η παράσταση με τίτλο «Ζει και βασιλεύει…» αποτέλεσε μια μουσική και αφηγηματική σύνθεση που ανέδειξε τη σχέση μύθου και ιστορίας, από την εποχή του Μεγάλου Αλεξάνδρου ως την Έξοδο του Μεσολογγίου και τον ξεριζωμό των Ελλήνων από τη Μικρασία και τον Πόντο. Την εκδήλωση προλόγισε ο Γενικός Αρχιερατικός Επίτροπος της Ιεράς Μητροπόλεως, Αρχιμ. Αρσένιος Χαλδαιόπουλος.

Στην παράσταση συμμετείχαν η Δημοτική Χορωδία Μελίκης, η Παιδική Χορωδιακή Ομάδα Μελίκης, ο Λαογραφικός Όμιλος Μελίκης και Περιχώρων, το Πολιτιστικό Εργαστήρι «Χοροδράσεις» Αλεξανδρείας, η Θρακική Εστία Βεροίας, ο Λαογραφικός Σύλλογος Ντόπιων Μακροχωρίου και Περιχώρων, ο Σύλλογος Κρητικών Ημαθίας και η Εύξεινος Λέσχη Βεροίας. Αφηγητές υπήρξαν οι Σπύρος Καραγιάννης, Δέσποινα Γιαγκόγλου, Άννα Μαρία Γιαννοπούλου και Αγγελική Λουκανοπούλου. Την καλλιτεχνική επιμέλεια και σκηνοθεσία ανέλαβε η Κατερίνα Πασιοπούλου, ενώ τη διεύθυνση των χορωδιών και ορχηστρικών συνόλων η Κατερίνα Σωτηρίου.

Στον χαιρετισμό του ο Μητροπολίτης Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας κ. Παντελεήμων επεσήμανε ότι ο Μέγας Αλέξανδρος, ξεκινώντας από τη Βεργίνα και τη Μίεζα, εξάπλωσε τον ελληνικό πολιτισμό και την ελληνική γλώσσα, η οποία έγινε αργότερα το όχημα διάδοσης του Ευαγγελίου και επέτρεψε στον Απόστολο Παύλο να κηρύξει τον Χριστό στη Μακεδονία και στη Βέροια. Ο Μητροπολίτης τίμησε με το μετάλλιο των Παυλείων τις Κατερίνα Πασιοπούλου και Κατερίνα Σωτηρίου για την πολύτιμη συνεργασία τους στις δράσεις της Ιεράς Μητροπόλεως.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Η ΕΟΔ είχε αναφερθεί στην Εσπερίδα κατηχητών στα ΛΒ´ Παύλεια Βεροίας με θέμα την κατήχηση και το Βάπτισμα λίγες ημέρες νωρίτερα.

Καλλιτεχνική εκδήλωση «Ζει και βασιλεύει…» με εκπροσώπους Πατριαρχείων στη Βέροια - μια φωτογραφία 1

Εάν παρατηρήσετε κάποιο σφάλμα, επιλέξτε το απαιτούμενο κείμενο και πατήστε Ctrl+Enter ή Υποβολή σφάλματος για να το αναφέρετε στους συντάκτες.
Εάν βρείτε κάποιο σφάλμα στο κείμενο, επιλέξτε το με το ποντίκι και πατήστε Ctrl+Enter ή αυτό το κουμπί Εάν βρείτε κάποιο σφάλμα στο κείμενο, επισημάνετε το με το ποντίκι και κάντε κλικ σε αυτό το κουμπί Το επισημασμένο κείμενο είναι πολύ μεγάλο!
Διαβάστε επίσης