Εορτάστηκε στη Νεάπολη η μνήμη των Αγίων Κρητών Νεομαρτύρων
Ο Μητροπολίτης Πέτρας και Χερρονήσου Γεράσιμος ιερούργησε στη Μεγάλη Παναγία και ακολούθησαν αρχαιρεσίες του Συνδέσμου Κληρικών.
Στην Ορθόδοξη Εκκλησία της Κρήτης, ο Σεβ. Μητροπολίτης Πέτρας και Χερρονήσου κ. Γεράσιμος ιερούργησε το πρωί της Τρίτης 23 Ιουνίου στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Μεγάλης Παναγίας Νεαπόλεως, κατά την εορτή των Αγίων Κρητών Νεομαρτύρων Ιεραρχών και των συν αυτοίς.
Σύμφωνα με την Ιερά Μητρόπολη Πέτρας και Χερρονήσου, στην εορτή τιμήθηκε και η μνήμη των Νέων Ιερομαρτύρων Ιωακείμ Επισκόπου Πέτρας και Ιωακείμ Επισκόπου Χερρονήσου.
Οι δύο Ιεράρχες είναι προστάτες του Συνδέσμου Κληρικών της τοπικής Μητροπόλεως.
Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε Ιερατική Σύναξη των κληρικών της Ιεράς Μητροπόλεως, η οποία ασχολήθηκε με επίκαιρα ποιμαντικά και διοικητικά θέματα. Αμέσως μετά έγιναν αρχαιρεσίες για την ανάδειξη νέου διοικητικού συμβουλίου του Συνδέσμου Κληρικών.
Η ημέρα στη Νεάπολη συνέδεσε τον λειτουργικό εορτασμό με τη διοικητική ζωή της Μητροπόλεως. Η κοινή τιμή προς τους Κρήτες Νεομάρτυρες και η σύγκληση της ιερατικής σύναξης αποτύπωσαν το διπλό εκκλησιαστικό πλαίσιο της ημέρας. Στο ίδιο πλαίσιο εντάχθηκε και η διαδικασία για την εκλογή του νέου ΔΣ του Συνδέσμου Κληρικών.
Η ΕΟΔ είχε αναφερθεί νωρίτερα στο αρχιερατικό μνημόσυνο για τον Ευτύχιο Μαρματάκη στη Νεάπολη.