Ο Μητροπολίτης Μάνης τέλεσε ορκωμοσία νεοσυλλέκτων στη Σπάρτη
Η τελετή έγινε στο ΚΕΕΜ Σπάρτης για την 2026 Β΄ ΕΣΣΟ, με την άδεια του Μητροπολίτη Μονεμβασίας και Σπάρτης Ευσταθίου.
Με την κανονική άδεια και ευλογία του Μητροπολίτη Σπάρτης Ευσταθίου, ο Μητροπολίτης Μάνης Χρυσόστομος Γ΄ μετέβη στο Κέντρο Εκπαίδευσης Νεοσυλλέκτων Σπάρτης, όπου τέλεσε την ορκωμοσία των νεοσυλλέκτων οπλιτών της 2026 Β΄ ΕΣΣΟ στο στρατόπεδο «ΣΧΗ (ΠΖ) Κων. Δαβάκη».
Σύμφωνα με το Lakonikos.gr, η τελετή της ορκωμοσίας στο ΚΕΕΜ Σπάρτης είχε οριστεί για την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026. Η μετάβαση του ιεράρχη έγινε κατόπιν άδειας του επιχωρίου Μητροπολίτη Μονεμβασίας και Σπάρτης και ο διοικητής του ΚΕΕΜ, Ταξίαρχος Γεώργιος Ζορμπάς, υποδέχθηκε τον Μητροπολίτη με τιμή.
Η ορκωμοσία των νεοσυλλέκτων αποτελεί στιγμή ιδιαίτερης σημασίας για την οικογένεια των Ενόπλων Δυνάμεων, καθώς οι νέοι στρατιώτες αναλαμβάνουν επισήμως το καθήκον τους απέναντι στην πατρίδα με υπευθυνότητα και αφοσίωση.
Στο πλαίσιο αυτό, η παρουσία του Μητροπολίτη Μάνης στην τελετή εντάσσεται στη σταθερή επαφή της τοπικής εκκλησιαστικής ζωής με δημόσιους και κοινωνικούς θεσμούς της Λακωνίας.
Η ΕΟΔ είχε αναφερθεί και νωρίτερα στην ευχή του Μητροπολίτη Μάνης για τις μαθητικές εξετάσεις.