Αφίχθησαν οι εκπρόσωποι Ορθόδοξων Εκκλησιών για Διεθνές Συνέδριο στη Βέροια
Στην Παναγία Δοβρά έφθασαν οι πρώτοι εκπρόσωποι πριν από την έναρξη του συνεδρίου με θέμα «Ο Απόστολος Παύλος και το Βάπτισμα».
Στην Ιερά Μονή Παναγίας Δοβρά Βεροίας άρχισαν από το απόγευμα της 25ης Ιουνίου 2026 να καταφθάνουν οι πρώτοι εκπρόσωποι των Ορθοδόξων Πατριαρχείων και των Αυτοκεφάλων Εκκλησιών, μεταξύ των οποίων και ο εκπρόσωπος του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου, Μητροπολίτης Σουηδίας κ. Κλεόπας. Σύμφωνα με την Ιερά Μητρόπολη Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας, τους επισήμους υποδέχθηκε ο Μητροπολίτης Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας κ. Παντελεήμων.
Το Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο των ΛΒ΄ Παυλείων θα πραγματοποιηθεί στη Βέροια από τις 26 έως τις 28 Ιουνίου 2026 και έχει ως θέμα «Ο Απόστολος Παύλος και το Βάπτισμα». Στις εργασίες του αναμένεται να συμμετάσχουν εκπρόσωποι Ορθοδόξων Πατριαρχείων και Αυτοκεφάλων Εκκλησιών, κληρικοί, μοναχοί και μοναχές, πανεπιστημιακοί καθηγητές, καθώς και φοιτητές και ερευνητές που ασχολούνται με τη θεολογία του Αποστόλου Παύλου και τα συναφή θεολογικά, εκκλησιαστικά και πολιτιστικά ζητήματα.
Η άφιξη των πρώτων αντιπροσωπειών προηγήθηκε της κορύφωσης των φετινών Παυλείων και των λατρευτικών εκδηλώσεων που θα ακολουθήσουν. Κατά την παραμονή τους, οι πρώτοι Αρχιερείς επισκέφθηκαν και προσκύνησαν στο Πανελλήνιο Ιερό Προσκύνημα της Παναγίας Σουμελά στο Βέρμιο, καθώς και στην Ιερά Μονή Αγίας Κυριακής Λουτρού.
Όπως είχε αναφέρει η ΕΟΔ, η ημερίδα για θεολόγους καθηγητές στα ΛΒ΄ Παύλεια Βεροίας είχε ήδη σηματοδοτήσει την έναρξη των φετινών εκδηλώσεων με επιστημονικό προσανατολισμό.