Μνημόσυνο για τον Μητροπολίτη Λαρίσης κυρό Ιγνάτιο
Στον μητροπολιτικό ναό τελέστηκε θεία λειτουργία για τον όσιο Δαυΐδ και μνημόσυνο οκτώ ετών από την κοίμηση του μακαριστού ιεράρχη.
Στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Αχιλλίου Λαρίσης τελέστηκε στις 26 Ιουνίου θεία λειτουργία και μνημόσυνο για τη συμπλήρωση οκτώ ετών από την κοίμηση του Μητροπολίτη Λαρίσης κυρού Ιγνατίου. Σύμφωνα με την Ιερά Μητρόπολη Λαρίσης και Τυρνάβου, η ακολουθία τελέστηκε με αφορμή και την εορτή του οσίου Δαυΐδ του εν Θεσσαλονίκη.
Συλλειτούργησαν ο πρωτοσύγκελλος της Μητροπόλεως π. Ιγνάτιος Μουρτζανός, ως εκπρόσωπος του Μητροπολίτη Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιερωνύμου, ο εφημέριος του Αγίου Νικολάου Λαρίσης π. Τιμόθεος Τάσιος και ο εφημέριος του μητροπολιτικού ναού π. Σπυρίδων-Αθανάσιος Σάσσαλος, παρουσία πολλών πιστών.
Μετά το μνημόσυνο, ο π. Ιγνάτιος αναφέρθηκε στην προσωπικότητα του μακαριστού ιεράρχη και στη διακονία του στη Λάρισα, υπογραμμίζοντας την αγάπη, την απλότητα και την πατρική του παρουσία προς τον κλήρο και τον λαό της τοπικής Εκκλησίας.
Στην ομιλία του έγινε ιδιαίτερη μνεία στα χρόνια της ποιμαντορίας του κυρού Ιγνατίου, στη δοκιμασία των πρώτων ετών της αρχιερατείας του και στην ενότητα που, κατά τον ομιλητή, καλλιεργήθηκε στη συνέχεια στον κλήρο της Λάρισας. Ο π. Ιγνάτιος έκλεισε με προσευχητική αναφορά στη μνήμη του αειμνήστου Μητροπολίτη, ζητώντας να παραμείνει άληστη.
Στο ίδιο εκκλησιαστικό πλαίσιο, είχε προηγηθεί η τιμή της Λάρισας προς τον Άγιο Αχίλλιο με πολυήμερο εορταστικό πρόγραμμα.