Ο Μητροπολίτης Κιλκισίου λειτούργησε στον Άγιο Σπυρίδωνα Κερκύρας

20:47
1
Ο Μητροπολίτης Κιλκισίου λειτούργησε στον Άγιο Σπυρίδωνα Κερκύρας Ο Μητροπολίτης Κιλκισίου λειτούργησε στον Άγιο Σπυρίδωνα Κερκύρας

Με κανονική άδεια του Μητροπολίτη Κερκύρας Νεκταρίου, ο Σεβασμιώτατος προέστη της Θείας Λειτουργίας και ανέφερε τη μακρόχρονη πνευματική δεσμό του με τον πολιούχο άγιο.

Ο Μητροπολίτης Κερκύρας, Παξών και Διαποντίων Νήσων κ. Νεκτάριος παραχώρησε κανονική άδεια στον Μητροπολίτη Πολυανής και Κιλκισίου κ. Βαρθολομαίο να προεξάρχει της Θείας Ευχαριστίας στον Ιερό Ναό Αγίου Σπυρίδωνος Κερκύρας, την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026. Σύμφωνα με την Ιερά Μητρόπολη Κιλκισίου, η Θεία Λειτουργία τελέστηκε κατά την ημέρα κατά την οποία η Εκκλησία εορτάζει τη μνήμη των Αγίων Θεολήπτου και Φεβρωνίας.

Ο Σεβασμιώτατος Κιλκισίου ετέλεσε επίσης Τρισάγιο υπέρ αναπαύσεως της ψυχής του Μητροπολίτου Ικονίου κυρού Θεολήπτου. Προ της απολύσεως απηύθυνε λόγο στο εκκλησίασμα, τονίζοντας την ξεχωριστή ευλογία να λειτουργήσουν «ως ένα σώμα και μία ψυχή» ενώπιον του Ιερού Σκηνώματος του Αγίου.

Στον λόγο του ο Μητροπολίτης Βαρθολομαίος αναφέρθηκε στη μακρόχρονη πνευματική σχέση του με τον Άγιο Σπυρίδωνα: χειροτονήθηκε Πρεσβύτερος την ημέρα της εορτής του και διακόνησε επί 26 συναπτά έτη στον Ιερό Ναό Μεταμορφώσεως του Σωτήρος στην Πλάκα — ναό όπου παραδοσιακά εκκλησιάζονται οι Κερκυραίοι της Αθήνας. Ανέφερε επίσης τη συνεργασία του με την Ομοσπονδία και τους Συλλόγους Κερκυραίων στην Αθήνα για την πανήγυρη του Αγίου.

Ο Σεβασμιώτατος υπογράμμισε ότι ο Άγιος Σπυρίδωνας «δεν έζησε μόνο στην εποχή του», αλλά συνεχίζει να προσφέρει «την παρουσία του Αγίου Πνεύματος» σε όλους τους πιστούς, καλώντας τους να αντλούν δύναμη από τη μαρτυρία των Αγίων για έναν «νικηφόρο αγώνα υπέρ της πίστεως».

Η ΕΟΔ είχε αναφερθεί στην Εσπερίδα πρεσβυτέρων και μητέρων αγάμων Κληρικών στην Ι.Μ. Κιλκισίου λίγες ημέρες νωρίτερα.

Εάν παρατηρήσετε κάποιο σφάλμα, επιλέξτε το απαιτούμενο κείμενο και πατήστε Ctrl+Enter ή Υποβολή σφάλματος για να το αναφέρετε στους συντάκτες.
Εάν βρείτε κάποιο σφάλμα στο κείμενο, επιλέξτε το με το ποντίκι και πατήστε Ctrl+Enter ή αυτό το κουμπί Εάν βρείτε κάποιο σφάλμα στο κείμενο, επισημάνετε το με το ποντίκι και κάντε κλικ σε αυτό το κουμπί Το επισημασμένο κείμενο είναι πολύ μεγάλο!
Διαβάστε επίσης