Ο Μητροπολίτης Ύδρας παρουσίασε νέο εφημέριο στον Γαλατά
Κατά τη Θεία Λειτουργία στον ενοριακό ναό του Αγίου Νικολάου, ο κ. Εφραίμ ευχήθηκε στον π. Ευάγγελο για τη διακονία του στην ενορία.
Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ύδρας, Σπετσών και Αιγίνης κ. Εφραίμ ιερούργησε την Γ’ Κυριακή Ματθαίου, στις 21 Ιουνίου 2026, στον Ιερό ενοριακό Ναό του Αγίου Νικολάου Γαλατά, όπου παρουσίασε τον νέο εφημέριο π. Ευάγγελο. Σύμφωνα με το orthodoxianewsagency.gr, ο Σεβασμιώτατος μίλησε διδακτικά προς το εκκλησίασμα κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του.
Κατά την ίδια παρουσία, ο κ. Εφραίμ απηύθυνε πατρικές ευχές προς τον νέο εφημέριο για τη διακονία του στο ενοριακό έργο, κάνοντας λόγο για πνεύμα αγάπης, υπομονής και ενότητας. Στο υλικό της αρχικής ενημέρωσης δεν αναφέρονται περαιτέρω δηλώσεις ή άλλα πρόσωπα που έλαβαν μέρος στην τελετή.
Μετά το πέρας της ακολουθίας ακολούθησε κέρασμα για τους παρισταμένους, όπως αναφέρεται στην ίδια ενημέρωση. Το γεγονός εντάσσεται στο πρόσφατο ποιμαντικό πρόγραμμα της τοπικής Εκκλησίας σε Ύδρα, Σπέτσες και Αίγινα.
Στο ίδιο εκκλησιαστικό πλαίσιο, είχε προηγηθεί η χειροτονία διακόνου στην Ύδρα από τον Μητροπολίτη Εφραίμ λίγες ημέρες νωρίτερα.