Χειροτονία διακόνου στον Τίμιο Σταυρό Σερρών
Ο Μητροπολίτης Σερρών και Νιγρίτης Θεολόγος τέλεσε την εις διάκονον χειροτονία και μίλησε για την ευθύνη της ιερατικής διακονίας.
Ο Μητροπολίτης Σερρών και Νιγρίτης Θεολόγος τέλεσε στον Ιερό Ναό Τιμίου Σταυρού Σερρών τη χειροτονία εις διάκονον του Νικολάου Νικολαΐδη, ο οποίος εντάχθηκε ως έγγαμος κληρικός στο δυναμικό της Εκκλησίας των Σερρών. Σύμφωνα με την Ιερά Μητρόπολη Σερρών και Νιγρίτης, η χειροτονία τελέστηκε την Κυριακή 21 Ιουνίου 2026. Πριν από τη χειροτονία, ο νέος διάκονος εξέφρασε ευχαριστίες προς τον μητροπολίτη, τον πνευματικό του πατέρα, τη σύζυγό του, τα τέσσερα παιδιά τους, τους οικείους του, τους κληρικούς και τον πιστό λαό.
Στην προσφώνησή του προς τον νεοχειροτονηθέντα, ο μητροπολίτης υπογράμμισε ότι η ιερωσύνη αποτελεί αποστολή, μαρτυρία και διακονία, επισημαίνοντας την ευθύνη που συνοδεύει την υπηρεσία προς την Εκκλησία και τον άνθρωπο. Αναφέρθηκε ακόμη στην ανάγκη για αγάπη, υπομονή, ταπείνωση και εμπιστοσύνη στη θεία χάρη κατά την άσκηση της διακονίας. Πριν από την απόλυση, ο πρωτοπρεσβύτερος Θωμάς Τσιάγγας προσέφερε στον Σεβασμιώτατο ιερό εκτύπωμα της Θεοτόκου, με αφορμή τη συμπλήρωση 23 ετών από την ενθρόνισή του στον αρχιερατικό θρόνο των Σερρών.
Ο Σεβασμιώτατος ευχαρίστησε για τις ευχές και μίλησε για την καρποφόρο συνοδοιπορία των ετών της αρχιερατικής του διακονίας. Στη συνέχεια μετέβη στον Λαχανά, όπου τέλεσε επιμνημόσυνη δέηση για τους πεσόντες της μάχης του Λαχανά κατά τον Β΄ Βαλκανικό Πόλεμο. Η αναφορά αυτή συνέδεσε τη λειτουργική ημέρα με την ιστορική μνήμη της περιοχής.
Η ΕΟΔ είχε αναφερθεί νωρίτερα στα Θεοφάνια αφιερωμένα στα παιδιά και τη νεολαία από τη Μητρόπολη Σερρών, σε ακόμη μία καταγραφή της εκκλησιαστικής ζωής στην ίδια μητροπολιτική περιφέρεια.