Θα απαρνηθούμε τη Μητρόπολη Μολδαβίας - Μολδαβός πολιτικός
Ο βουλευτής είπε ότι αυτό μπορεί να συμβεί αυτό το φθινόπωρο.
Ο βουλευτής του κυβερνώντος κόμματος στη Μολδαβία «Δράση και Αλληλεγγύη» Βασίλε Σοϊμάρου δήλωσε ότι η χώρα θα απαρνηθεί τη Μητρόπολη της Μολδαβίας σύμφωνα με το ουκρανικό μοντέλο.
«Θα είμαι λίγο ριζοσπαστικός, αλλά θα έρθει η στιγμή που εμείς, ως Ουκρανία, θα αποκηρύξουμε τη μητρόπολη της Μολδαβίας, η οποία είναι στην πραγματικότητα (σ.σ. η μητρόπολη) της Ρωσίας», δήλωσε ο βουλευτής στο TV Moldova.
Σύμφωνα με τον ίδιο, «το θέμα θα λυθεί» αυτό το φθινόπωρο.
Όπως έγραψε η ΕΟΔ, στη Μολδαβία πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση για την υποστήριξη της UOC και των ορθόδοξων δημοσιογράφων.
0
0
Εάν παρατηρήσετε κάποιο σφάλμα, επιλέξτε το απαιτούμενο κείμενο και πατήστε Ctrl+Enter ή Υποβολή σφάλματος για να το αναφέρετε στους συντάκτες.
Διαβάστε επίσης
Δωρεά διαμερίσματος προς τη Μητρόπολη Κισάμου στην Κρήτη
15 Ιουνίου 23:45
Ομογενείς πανεπιστημιακοί ζητούν ελληνικά στο Kindle
15 Ιουνίου 23:41
Βρετανία απαγορεύει τα social media σε παιδιά κάτω των 16 ετών
15 Ιουνίου 15:57