Τριπλή διάκριση για τη Σχολή Βυζαντινής Μουσικής Θεσσαλιώτιδος στον Βόλο
Οι τρεις σπουδαστές της Μητρόπολης Θεσσαλιώτιδος κατέκτησαν Α΄ Βραβείο ο καθένας στην κατηγορία του, Γεώργιος Γκαγκούλια ο καλύτερος ερμηνευτής του διαγωνισμού.
Η Σχολή Βυζαντινής Μουσικής της Ιεράς Μητροπόλεως Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων κατέκτησε τριπλή διάκριση στον 13ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ψαλτικής Τέχνης, ο οποίος πραγματοποιήθηκε στις 20 Ιουνίου στον Βόλο. Σύμφωνα με την Ι.Μ. Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων, στον διαγωνισμό συμμετείχαν περίπου πενήντα ψάλτες από διάφορες περιοχές της Ελλάδας.
Η Σχολή εκπροσωπήθηκε από τρεις σπουδαστές υπό την καθοδήγηση του Διευθυντή της, Ηλία Καπέλα. Ο Γεώργιος Γκαγκούλιας κατέκτησε το Α΄ Βραβείο στην κατηγορία του και αναδείχθηκε Καλύτερος Ερμηνευτής μεταξύ όλων των συμμετεχόντων – η υψηλότερη διάκριση του διαγωνισμού. Η Εύχαρις Σταυρίδου έλαβε Α΄ Βραβείο στην Γ΄ Κατηγορία και η Θεοπούλα Καλοστύπη Α΄ Βραβείο στην Δ΄ Κατηγορία.
Η Μητρόπολη συνεχάρη θερμά τους βραβευθέντες σπουδαστές και τον δάσκαλό τους, αποδίδοντας την επιτυχία στη συστηματική προετοιμασία και στο ποιοτικό εκπαιδευτικό έργο που επιτελείται στη Σχολή. Η Σχολή Βυζαντινής Μουσικής Θεσσαλιώτιδος λειτουργεί ως ένα από τα κέντρα καλλιέργειας της ψαλτικής παράδοσης στη θεσσαλική ενδοχώρα.
Η ΕΟΔ είχε αναφερθεί στην αποφοίτηση από τη Σχολή Βυζαντινής Μουσικής «ο Άγιος Νεκτάριος» Αίγινας.