Θεμελιώθηκε το κωδωνοστάσιο του Αγίου Μελετίου στην Κατερίνη
Θεμελιώθηκε το κωδωνοστάσιο του Αγίου Μελετίου στην Κατερίνη
Η θεμελίωση του κωδωνοστασίου του υπό ανέγερση Ιερού Ναού Αγίου Μελετίου τελέστηκε την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026 στην Κατερίνη, παρουσία του Μητροπολίτη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος κ. Γεωργίου. Σύμφωνα με την Orthodox Times, με την εναπόθεση του θεμελίου λίθου κηρύχθηκε η έναρξη των εργασιών για το κωδωνοστάσιο του ναού. Το έργο προορίζεται να εξυπηρετήσει τις λειτουργικές ανάγκες του ημιυπόγειου Ιερού Ναού και να αποτελέσει σημείο αναφοράς για την εκκλησιαστική παρουσία στην περιοχή.
Της Ακολουθίας του Αγιασμού και της εναποθέσεως του θεμελίου λίθου προεξήρχε ο Μητροπολίτης, συμπροσευχόμενος με τα μέλη του Εκκλησιαστικού Συμβουλίου, της Ερανικής Επιτροπής και πιστούς της νεοσύστατης ενορίας. Στην προσλαλιά του ανέφερε ότι το κωδωνοστάσιο δεν αποτελεί μόνο αρχιτεκτονικό στοιχείο, αλλά δημόσια μαρτυρία της πίστεως και υπόμνηση της παρουσίας του Θεού στη ζωή της Εκκλησίας.
Στη συνέχεια, ο κ. Γεώργιος αναφέρθηκε στη σταθερή πρόοδο των εργασιών ανεγέρσεως και αποπερατώσεως του νέου ναού, σημειώνοντας ότι το έργο αποτελεί καρπό της πίστεως, της ενότητας και της προσφοράς του εκκλησιαστικού πληρώματος. Ιδιαίτερη μνεία έκανε στον πρόεδρο της Εκκλησιαστικής και Ερανικής Επιτροπής, αρχιμανδρίτη π. Μελέτιο Παράσχου, καθώς και στα μέλη των επιτροπών, ενώ ευχαρίστησε δωρητές και υποστηρικτές για τη συμβολή τους στην ανοικοδόμηση.
Στο ίδιο εκκλησιαστικό πλαίσιο, είχε προηγηθεί η αρχιερατική παρουσία για την Πεντηκοστή στην Κατερίνη.
Читайте также
Οι αρχές της Δανίας παραπονέθηκαν για «σταδιακό εξισλαμισμό»
Ο υπουργός Μετανάστευσης της Δανίας ανακοίνωσε την πρόθεσή του να απαγορεύσει την ισλαμική πρόσκληση στην προσευχή.
Έναρξη του 32ου Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου στη Βέροια
Το συνέδριο των ΛΒ΄ Παυλείων άρχισε στον Χώρο Τεχνών με θέμα τον Απόστολο Παύλο και το Βάπτισμα και με συμμετοχή εκπροσώπων Ορθόδοξων Εκκλησιών.
Ο Μητροπολίτης Μάνης τέλεσε ορκωμοσία νεοσυλλέκτων στη Σπάρτη
Η τελετή έγινε στο ΚΕΕΜ Σπάρτης για την 2026 Β΄ ΕΣΣΟ, με την άδεια του Μητροπολίτη Μονεμβασίας και Σπάρτης Ευσταθίου.
Τοιχογραφία με Ιπποκράτη και Καποδίστρια στο Νοσοκομείο Ναυπλίου
Το έργο ολοκληρώθηκε στην οδό Ασκληπιού με πρωτοβουλία στελεχών του νοσοκομείου και τοπικών φορέων, ενώ προβλέπεται και νυχτερινός φωτισμός.
Ο Πρωθυπουργός της Βουλγαρίας συναντήθηκε με τον Πατριάρχη Δανιήλ και τη Σύνοδο
Στη συζήτηση τέθηκαν η στάση της Σόφιας για τις κυρώσεις κατά του Πατριάρχη Μόσχας και το μάθημα «Αρετές και Θρησκεία».
Ομιλία για την άνοια σε Ιερατική Σύναξη στο Διδυμότειχο
Η ομότιμη καθηγήτρια Νευρολογίας του ΑΠΘ Μάγδα Τσολάκη μίλησε στους κληρικούς της Μητρόπολης για πρόληψη, αντιμετώπιση και στήριξη.