Τοποτηρητής του Πατριαρχικού Θρόνου ο Μητροπολίτης Σενάκι Σίο

ΦΩΤΟ: web

Σε κλίμα βαθιάς οδύνης συνεδρίασε σήμερα η Ιερά Σύνοδος της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Γεωργίας, υπό την προεδρία του Μητροπολίτη Σενάκι και Τσχορότσκου κ. Σίο, με κύριο θέμα τη διαχείριση των εκκλησιαστικών ζητημάτων μετά την κοίμηση του αναμορφωτή της Γεωργιανής Εκκλησίας, Πατριάρχη Ηλία Β΄.

Σύμφωνα με το καταστατικό της Εκκλησίας της Γεωργίας, η Ιερά Σύνοδος επικύρωσε τον ορισμό του Μητροπολίτη Σίο (Μουτζίρι) ως Τοποτηρητή του Πατριαρχικού Θρόνου.

Ο Μητροπολίτης Σίο θα αναλάβει τη διοίκηση της Εκκλησίας μέχρι την εκλογή του νέου Προκαθημένου.

Κατά την έναρξη της συνεδρίασης, ο Σεβασμιώτατος εξέφρασε τα συλλυπητήριά του στα μέλη της Συνόδου και αναφέρθηκε στην πολυετή και ιστορική προσφορά του μακαριστού Πατριάρχη Ηλία Β΄ προς το έθνος και την Εκκλησία, χαρακτηρίζοντας το έργο του ανεξίτηλο.

Μήνυμα προς τον Γεωργιανό Λαό

Η Σύνοδος ολοκληρώθηκε με τη σύνταξη επίσημου μηνύματος προς το πλήρωμα της Εκκλησίας και τον λαό της Γεωργίας, καλώντας σε ενότητα και προσευχή αυτές τις δύσκολες ώρες για τη χώρα.

Ο θάνατος του Ηλία Β΄ σηματοδοτεί το τέλος μιας ολόκληρης εποχής για τη Γεωργία, καθώς υπήρξε η πνευματική ηγεσία της χώρας για σχεδόν πέντε δεκαετίες, καθοδηγώντας την μέσα από τις προκλήσεις της μετασοβιετικής περιόδου και την αναγέννηση της ορθόδοξης πίστης.

Προηγουμένως η ΕΟΔ έγραψε για το πλήρες πρόγραμμα της Εξοδίου Ακολουθίας.

Читайте также

Μαϊάμι: Ο Καθεδρικός Ναός Αγίας Σοφίας καλωσορίζει τον Γιάννη Αντετοκούνμπο

Με μια θερμή ανακοίνωση και τις ευλογίες της Εκκλησίας, η ελληνική ορθόδοξη κοινότητα υποδέχεται τον «Greek Freak» στο νέο του σπίτι και τη νέα του ομάδα.

Αιμοδοσία και Σχολή Γονέων στα Παύλεια 2026 της Ιεράς Μητροπόλεως Κορίνθου

Δύο εκδηλώσεις με κοινωνικό αποτύπωμα πραγματοποιήθηκαν στις 26 Ιουνίου στην Κόρινθο, στο πλαίσιο των εορτασμών για τον Απόστολο Παύλο.

Αγιασμός για την αποκατάσταση του καμένου Οικοτροφείου στην Τανζανία

Το Οικοτροφείο των Αγοριών του Γυμνασίου «Αριστοτέλης» καταστράφηκε από φωτιά τον Σεπτέμβριο του 2025, με τη χρηματοδότηση να εξασφαλιστεί από την ΠΟΑΣΥ.

Χειροτονία Διακόνου στη Μητρόπολη Κιλκισίου

Ο νέος Διάκονος π. Γεώργιος Ποιμενίδης, αστυνομικός και ιεροψάλτης, εντάχθηκε ως άμισθος κληρικός στη Μητρόπολη Πολυανής και Κιλκισίου.

Ετήσιο μνημόσυνο κτητόρων της Ιεράς Μονής Τρικόρφου

Η Μονή τίμησε τη μνήμη του Παναγιώτη και της Γερόντισσας Παϊσίας Μουλατσιώτη, που πρόσφεραν περιουσία και οικογένεια στον μοναχικό βίο.

Συνεχίζεται το 32ο Σευνέδριο των Παυλείων στη Βέροια

Οι συνεδρίες της 26ης και 27ης Ιουνίου περιέλαβαν μηνύματα Προκαθημένων, θεολογικές εισηγήσεις και την κεντρική καλλιτεχνική εκδήλωση.