Συνάντηση Αρχιεπισκόπου Αθηνών με πρώην μαθητές του

Συνάντηση Αρχιεπισκόπου Αθηνών Ιερωνύμου με πρώην μαθητές του

Τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών Ιερώνυμο επισκέφθηκαν χθες, Τετάρτη 18 Μαρτίου, απόφοιτοι της Λεοντείου Σχολής, οι οποίοι υπήρξαν μαθητές του κατά την περίοδο που δίδασκε στο σχολείο ως φιλόλογος. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης μοιράστηκαν με συγκίνηση αναμνήσεις από εκείνα τα χρόνια.

Στο πλαίσιο της συζήτησης, ο Αρχιεπίσκοπος αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στο πρόσφατο ταξίδι του στη Θεσσαλονίκη, όπου τέλεσε την Ακολουθία της Γ΄ Στάσεως των Χαιρετισμών στον Ιερό Ναό της του Θεού Σοφίας, επισημαίνοντας με συγκίνηση τη συμμετοχή περίπου χιλίων μαθητών, οι οποίοι έψαλαν με κατάνυξη, δίνοντας ένα ιδιαίτερα ελπιδοφόρο μήνυμα για τη νέα γενιά.

Παράλληλα, τόνισε τη σημασία του αλληλοσεβασμού στις ανθρώπινες σχέσεις, υπογραμμίζοντας ότι σε μια οργανωμένη κοινωνία δεν μπορεί ο καθένας να ενεργεί ανεξέλεγκτα και χωρίς όρια. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στο φαινόμενο της βίας μεταξύ ανηλίκων, το οποίο, όπως σημείωσε, λαμβάνει ανησυχητικές διαστάσεις, υπογραμμίζοντας την ανάγκη ουσιαστικού προβληματισμού και ενεργού συμμετοχής των γονέων στη διαπαιδαγώγηση των παιδιών. Πρόσθεσε, ακόμη, ότι χρειάζεται πνευματική καλλιέργεια και καλλιέργεια αξιών, με σεβασμό στον συνάνθρωπο, ώστε να εκλείψουν φαινόμενα ρατσισμού και διακρίσεων.

Προηγουμένως η ΕΟΔ έγραψε για τη συνάντηση του Πατριάρχου Αλεξανδρείας με τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο.

Читайте также

Οι αρχές της Δανίας παραπονέθηκαν για «σταδιακό εξισλαμισμό»

Ο υπουργός Μετανάστευσης της Δανίας ανακοίνωσε την πρόθεσή του να απαγορεύσει την ισλαμική πρόσκληση στην προσευχή.

Έναρξη του 32ου Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου στη Βέροια

Το συνέδριο των ΛΒ΄ Παυλείων άρχισε στον Χώρο Τεχνών με θέμα τον Απόστολο Παύλο και το Βάπτισμα και με συμμετοχή εκπροσώπων Ορθόδοξων Εκκλησιών.

Ο Μητροπολίτης Μάνης τέλεσε ορκωμοσία νεοσυλλέκτων στη Σπάρτη

Η τελετή έγινε στο ΚΕΕΜ Σπάρτης για την 2026 Β΄ ΕΣΣΟ, με την άδεια του Μητροπολίτη Μονεμβασίας και Σπάρτης Ευσταθίου.

Τοιχογραφία με Ιπποκράτη και Καποδίστρια στο Νοσοκομείο Ναυπλίου

Το έργο ολοκληρώθηκε στην οδό Ασκληπιού με πρωτοβουλία στελεχών του νοσοκομείου και τοπικών φορέων, ενώ προβλέπεται και νυχτερινός φωτισμός.

Ο Πρωθυπουργός της Βουλγαρίας συναντήθηκε με τον Πατριάρχη Δανιήλ και τη Σύνοδο

Στη συζήτηση τέθηκαν η στάση της Σόφιας για τις κυρώσεις κατά του Πατριάρχη Μόσχας και το μάθημα «Αρετές και Θρησκεία».

Ομιλία για την άνοια σε Ιερατική Σύναξη στο Διδυμότειχο

Η ομότιμη καθηγήτρια Νευρολογίας του ΑΠΘ Μάγδα Τσολάκη μίλησε στους κληρικούς της Μητρόπολης για πρόληψη, αντιμετώπιση και στήριξη.