Ο Ζελένσκι δείπνησε με μουσουλμάνους στο ιφτάρ

Ο Ζελένσκι τρώει σε ένα μουσουλμανικό ιφτάρ. Φωτογραφία: Ιστοσελίδα του Ουκρανού Προέδρου

Στις 14 Μαρτίου 2025, ο Βλαντίμιρ Ζελένσκι δείπνησε με μουσουλμάνους στο ιφτάρ, το βραδινό γεύμα που ακολουθεί τις βραδινές προσευχές κατά τη διάρκεια του Ραμαζανιού. Αυτό αναφέρει η ιστοσελίδα του Ουκρανού Προέδρου.

Στην αρχή της ομιλίας του, ο Ζελένσκι απευθύνθηκε στους παρευρισκόμενους: «Σαλάμ αλείκουμ». Μετά από αυτό, σημείωσε ότι «φέτος, ήταν ακριβώς κατά τη διάρκεια του Ραμαζανιού που πραγματοποιήθηκαν οι σημαντικές διπλωματικές μας προσπάθειες, οι προσπάθειες των εταίρων μας για να φέρουμε μια δίκαιη ειρήνη πιο κοντά στην Ουκρανία».

Αναφέρθηκε στις επαφές με την Τουρκία και ευχήθηκε ότι «οι προσευχές του λαού μας, οι προσευχές των φίλων μας, οι προσευχές για ειρήνη, για την Ουκρανία θα βοηθήσουν στην υλοποίηση των προσπαθειών της Αμερικής, της Ευρώπης, όλου του κόσμου για ειρήνη και ασφάλεια».

Σύμφωνα με τον Ουκρανό πρόεδρο, «θυμόμαστε την Κριμαία μας, δεν την ξεχνάμε ποτέ, την ουκρανική μας Κριμαία».

«Εργαζόμαστε για να διασφαλίσουμε ότι όλοι οι άνθρωποι μας θα επιστρέψουν στα σπίτια τους, όπως για το Ραμαζάνι, όπως για το Πάσχα. Και μαζί φέρνουμε την ειρήνη και τη δικαιοσύνη πιο κοντά για όλους στην Ουκρανία, για την Ουκρανία μας», τόνισε.

Στη συνέχεια δείπνησε με τους μουσουλμάνους ενώ απήγγειλε την προσευχή «Αλλάχου Άκμπαρ».

Читайте также

Πέντε πτυχία Βυζαντινής Μουσικής απονεμήθηκαν στη Σαντορίνη

Η Σχολή Βυζαντινής Μουσικής της Ιεράς Μητροπόλεως Θήρας ανακοίνωσε τους πρώτους αποφοίτους της από τις εξετάσεις του ακαδημαϊκού έτους 2025–2026.

Αστυνομικοί Φλώρινας ενίσχυσαν τον Ιερό Ναό Αγίας Παρασκευής

Ο Μητροπολίτης Φλωρίνης κ. Ειρηναίος υποδέχθηκε εκπροσώπους της Ένωσης, οι οποίοι ενίσχυσαν τις εργασίες αποκατάστασης και αποπεράτωσης του ναού

Μνημόσυνο Οδυσσέα Ανδρούτσου στον Άγιο Νικόλαο Πατρών

Ο Μητροπολίτης Πατρών Χρυσόστομος τέλεσε ετήσιο μνημόσυνο για τον ήρωα της Ελληνικής Επανάστασης, με παρουσία κυβερνητικού εκπροσώπου και στρατιωτικών αρχών.

Ολοκληρώθηκαν διήμερες εκδηλώσεις για τα 82 χρόνια του Ολοκαυτώματος της Υπάτης

Στον Γοργοπόταμο και στην Υπάτη τιμήθηκαν τα θύματα της ναζιστικής θηριωδίας της 17ης Ιουνίου 1944, με επιμνημόσυνη δέηση, κατάθεση στεφάνων και ιστορικό περίπατο.

Η χάλκινη ασπίδα του βασιλιά Φαρνάκη Α΄ του Πόντου εκτίθεται στο Getty Villa

Το σπάνιο αντικείμενο φέρει ελληνική επιγραφή με το όνομα του βασιλιά εδώ και πάνω από 2.000 χρόνια

Αρχιερατικό Συλλείτουργο στη Δωροθέα Αριδαίας

Στη Δωροθέα Πέλλας συλλειτούργησαν οι Μητροπολίτες Σύρου και Εδέσσης, ενώ ο κ. Δωρόθεος Β΄ επισκέφθηκε και την Ιερά Μονή Οσίου Ιλαρίωνος.