Σερβία: Φοιτητές στο Βελιγράδι Τίμησαν τα 57 Θύματα της Τραγωδίας στα Τέμπη
Φωτογραφία: voria.gr
Φοιτητές και πολίτες της Σερβίας συγκεντρώθηκαν σήμερα μπροστά από την ελληνική πρεσβεία στο Βελιγράδι για να αποτίσουν φόρο τιμής στα 57 θύματα της τραγωδίας των Τεμπών και να εκφράσουν τη συμπαράστασή τους στον ελληνικό λαό. Η εκδήλωση διοργανώθηκε από φοιτητές του Πανεπιστημίου του Βελιγραδίου.
Στις 11:00 το πρωί, Έλληνες φοιτητές που σπουδάζουν στη σερβική πρωτεύουσα έφτασαν έξω από την πρεσβεία, συμμετέχοντας στην εκδήλωση μνήμης. «Το δυστύχημα στα Τέμπη δεν ήταν απλώς μια τραγική στιγμή, αλλά μια αφύπνιση. 57 ζωές χάθηκαν άδικα και μαζί τους η αθωότητα μιας ολόκληρης γενιάς. Δεν σιωπούμε, δεν συγχωρούμε, δεν ξεχνάμε. Η δικαιοσύνη δεν είναι πολυτέλεια – είναι υποχρέωση», δήλωσε στην ΕΡΤ η φοιτήτρια Ελευθερία Τσακιρίδου.
Οι Σέρβοι φοιτητές πραγματοποίησαν πορεία από τη Φιλοσοφική Σχολή μέχρι την ελληνική πρεσβεία, κρατώντας ελληνικές και σερβικές σημαίες, καθώς και πανό με συνθήματα κατά της διαφθοράς και υπέρ της απονομής δικαιοσύνης. Στην κεφαλή της πορείας δέσποζε ένα μεγάλο πανό με το μήνυμα: «Ο αγώνας σας είναι και δικός μας αγώνας!»
Ο Αλεξάνταρ, φοιτητής της Σχολής Μηχανολόγων του Πολυτεχνείου, δήλωσε: «Οι Σέρβοι φοιτητές τιμούν σήμερα τα 57 θύματα της τραγωδίας στα Τέμπη μαζί με τα 15 θύματα του Νόβι Σαντ. Η αλληλεγγύη μεταξύ των λαών μας είναι απαραίτητη, ειδικά σε δύσκολες στιγμές».
Πλήθος απλών πολιτών συμμετείχε επίσης στη συγκέντρωση, εκφράζοντας με αυτόν τον τρόπο τη στήριξή τους στον ελληνικό λαό.
Στις 11:52 τηρήθηκε σιγή 16 λεπτών στη μνήμη των 57 θυμάτων των Τεμπών και των 15 νεκρών από την πτώση γείσου στον σιδηροδρομικό σταθμό του Νόβι Σαντ, την 1η Νοεμβρίου 2024.
Η εκδήλωση μνήμης ολοκληρώθηκε με την κατάθεση στεφάνου από εκπρόσωπο των φοιτητών της Σερβίας μπροστά από την ελληνική πρεσβεία.
Читайте также
Έργο 1,7 εκατ. ευρώ στο Οκτάγωνο της Αρχαίας Ολυμπίας
Οι παρεμβάσεις στο μνημείο που αποδίδεται στον Νέρωνα περιλαμβάνουν στερεώσεις, συντήρηση ψηφιδωτού και διαδρομές πρόσβασης.
Πολυαρχιερατικός Εσπερινός στη Βέροια για την εορτή των Αποστόλων Πέτρου και Παύλου
Εκπρόσωποι ένδεκα Ορθοδόξων Πατριαρχείων και Αυτοκεφάλων Εκκλησιών συγχοροστάτησαν στον παλαιό Μητροπολιτικό Ναό Βεροίας.
Η εορτή του Προφήτη Ελισσαίου στην Ιεριχώ από τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων
Ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων Θεόφιλος προέστη της Θείας Λειτουργίας στην ομώνυμη μονή, με συλλειτουργούς ιεράρχες, ιερομονάχους και πρεσβυτέρους.
Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα δημιουργικής απασχόλησης στο Νέο Ψυχικό
Το Ίδρυμα Νεότητας και Οικογένειας της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών υλοποίησε για δύο εβδομάδες δράσεις για παιδιά 6 – 12 ετών.
Πατριάρχης Δανιήλ: η αγάπη του Χριστού γεννά πίστη
Στο κήρυγμά του στο ιστορικό παρεκκλήσιο της Πατριαρχικής Κατοικίας, ο Προκαθήμενος της Ρουμανικής Εκκλησίας ανέδειξε και τη δύναμη της προσευχής για τους ασθενείς.
Αρχιερατική Θεία Λειτουργία και ετήσιο μνημόσυνο στη Μητρόπολη Ιεράπετρας
Ο Μητροπολίτης Ιεραπύτνης κ. Κύριλλος χοροστάτησε την Κυριακή Δ´ Ματθαίου και τέλεσε μνημόσυνο για τον μακαριστό Σταύρο Χρηστάκη.