Υποδοχή λειψάνων Αγίου Γερασίμου του Υμνογράφου στην μητρόπολη Αργυροκάστρου

Άγιος Γεράσιμος ο Υμνογράφος και Μικραγιαννανίτος από Β. Ήπειρο. Φωτογραφία: Αρχείο ΕΟΔ

Όπως αναφέρεται από το Αλβανικό παράρτημα της ΕΟΔ, ένα μέρος των τιμίων λειψάνων, του προσφάτως ανακυρηχθέντος Αγίου Γερασίμου του Υμνογράφου και Μικραγιαννανίτου, υποδέχθηκαν χθες (19/02/25) με θαυμασμό, ιερείς και πιστοί της Μητροπόλεως Αργυροκάστρου στον Καθεδρικό τους Ναό στο Αργυρόκαστρο της Αλβανίας.

Ο Άγιος είχε καταγωγή από την Δρόβιανη της (Β. Ηπείρου) σημερινής Αλβανίας και τιμής ένεκεν μέρος του λειψάνου του μεταφέρθηκε και εγκαταστάθηκε στην γενέτειρά του, της άλλοτε Μητροπόλεως Δρυϊνουπόλεως και Αργυροκάστρου.

Μετά την υποδοχή τελέστηκε ο εσπερινός όπου στο τέλος το λείψανο εκδόθηκε προς προσκύνηση των πιστών.

Читайте также

Υπεγράφη σύμβαση χρηματοδότησης 6,5 εκατ.€ για τον Ναό Αγίου Σάββα Βελιγραδίου

Τη συμφωνία υπέγραψαν ο Πατριάρχης Πορφύριος και ο Πρωθυπουργός Μάτσουτ παρουσία του Προέδρου Βούτσιτς, κατά την εορτή του Βίντοβνταν, στην κρύπτη του ναού

Ο Απόστολος Παύλος και η θεμελίωση του σύγχρονου Ποινικού Δικαίου

Άρθρο του δικηγόρου παρ' Αρείω Πάγω Πέτρου Ρηγάτου, Νομικού Συμβούλου της Ιεράς Μητροπόλεως Πατρών, επ' ευκαιρία της ετήσιας μνήμης του Αποστόλου

ΔΣΟ: διακήρυξη για τις διώξεις χριστιανικών μειονοτήτων υιοθετήθηκε στο Ελσίνκι

Η 33η Γενική Συνέλευση της Διακοινοβουλευτικής Συνέλευσης Ορθοδοξίας κατέγραψε ότι οι διώξεις αφορούν αποκλειστικά τη θρησκευτική ταυτότητα των μειονοτήτων.

Μαϊάμι: Ο Καθεδρικός Ναός Αγίας Σοφίας καλωσορίζει τον Γιάννη Αντετοκούνμπο

Με μια θερμή ανακοίνωση και τις ευλογίες της Εκκλησίας, η ελληνική ορθόδοξη κοινότητα υποδέχεται τον «Greek Freak» στο νέο του σπίτι και τη νέα του ομάδα.

Αιμοδοσία και Σχολή Γονέων στα Παύλεια 2026 της Ιεράς Μητροπόλεως Κορίνθου

Δύο εκδηλώσεις με κοινωνικό αποτύπωμα πραγματοποιήθηκαν στις 26 Ιουνίου στην Κόρινθο, στο πλαίσιο των εορτασμών για τον Απόστολο Παύλο.

Αγιασμός για την αποκατάσταση του καμένου Οικοτροφείου στην Τανζανία

Το Οικοτροφείο των Αγοριών του Γυμνασίου «Αριστοτέλης» καταστράφηκε από φωτιά τον Σεπτέμβριο του 2025, με τη χρηματοδότηση να εξασφαλιστεί από την ΠΟΑΣΥ.