Διασωληνώθηκε εκ νέου ο Μητροπολίτης Κονίτσης
ΦΩΤΟ: romfea.gr
Διασωληνώθηκε εκ νέου ο Σεβ. Μητροπολίτης Κονίτσης κ. Ανδρέας ο οποίος παραμένει στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου Χατζηκώστα από την παραμονή Χριστουγέννων.
Σύμφωνα με επιβεβαιωμένες πληροφορίες, ο Σεβασμιώτατος υπέστη νέο αιμορραγικό επεισόδιο πριν από μερικές ώρες.
Έτσι χρειάστηκε να διασωληνωθεί και πάλι ενώ δεν μπορεί να υποβληθεί σε νέο χειρουργείο.
Η κατάστασή του θεωρείται κρίσιμη και όπως αναφέρουν άνθρωποι της Εκκλησίας «βρίσκεται στη δίκαιη κρίση και αγάπη του Θεού».
Πηγή: romfea.gr
Читайте также
Οι αρχές της Δανίας παραπονέθηκαν για «σταδιακό εξισλαμισμό»
Ο υπουργός Μετανάστευσης της Δανίας ανακοίνωσε την πρόθεσή του να απαγορεύσει την ισλαμική πρόσκληση στην προσευχή.
Έναρξη του 32ου Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου στη Βέροια
Το συνέδριο των ΛΒ΄ Παυλείων άρχισε στον Χώρο Τεχνών με θέμα τον Απόστολο Παύλο και το Βάπτισμα και με συμμετοχή εκπροσώπων Ορθόδοξων Εκκλησιών.
Ο Μητροπολίτης Μάνης τέλεσε ορκωμοσία νεοσυλλέκτων στη Σπάρτη
Η τελετή έγινε στο ΚΕΕΜ Σπάρτης για την 2026 Β΄ ΕΣΣΟ, με την άδεια του Μητροπολίτη Μονεμβασίας και Σπάρτης Ευσταθίου.
Τοιχογραφία με Ιπποκράτη και Καποδίστρια στο Νοσοκομείο Ναυπλίου
Το έργο ολοκληρώθηκε στην οδό Ασκληπιού με πρωτοβουλία στελεχών του νοσοκομείου και τοπικών φορέων, ενώ προβλέπεται και νυχτερινός φωτισμός.
Ο Πρωθυπουργός της Βουλγαρίας συναντήθηκε με τον Πατριάρχη Δανιήλ και τη Σύνοδο
Στη συζήτηση τέθηκαν η στάση της Σόφιας για τις κυρώσεις κατά του Πατριάρχη Μόσχας και το μάθημα «Αρετές και Θρησκεία».
Ομιλία για την άνοια σε Ιερατική Σύναξη στο Διδυμότειχο
Η ομότιμη καθηγήτρια Νευρολογίας του ΑΠΘ Μάγδα Τσολάκη μίλησε στους κληρικούς της Μητρόπολης για πρόληψη, αντιμετώπιση και στήριξη.