Πρώτος Γάμος στη νεοσύστατη ενορία του Αγίου Διονυσίου στο Ουλσάν της Νότιας Κορέας

Ιστορική στιγμή για τη νεοσύστατη ενορία του Αγίου Διονυσίου στο Ουλσάν, καθώς τελέστηκε ο πρώτος γάμος την 1η Φεβρουαρίου 2025. Ο Μητροπολίτης Κορέας και Έξαρχος Ιαπωνίας κ. Αμβρόσιος, μαζί με τον πατέρα Γιοχάν Park, ευλόγησαν την ένωση του Διονυσίου Sung-Dong Kim και της Ευγενίας Hyun-Ah Kim.

Το ζευγάρι έχει μια ιδιαίτερη ιστορία πίστης: ο γαμπρός, πρώην άθρησκος, βαπτίστηκε τον Δεκέμβριο του 2024 κατά την εορτή του Αγίου Διονυσίου, ενώ η νύφη μεγάλωσε σε ορθόδοξη οικογένεια. Στην ομιλία του, ο Μητροπολίτης υπογράμμισε τη σημασία του εκκλησιαστικού γάμου και του θεσμού της οικογένειας για την αντιμετώπιση των κοινωνικών προκλήσεων.

Οι εορτασμοί συνεχίστηκαν με τον Μεγάλο Εσπερινό και την επόμενη μέρα με τον Όρθρο και τη Θεία Λειτουργία της Υπαπαντής. Οι νεόνυμφοι μετέλαβαν των αχράντων μυστηρίων, αποχαιρέτισαν τους εκκλησιαζομένους και αναχώρησαν για το γαμήλιο ταξίδι τους, ενώ οι υπόλοιποι πιστοί συμμετείχαν στο παραδοσιακό έθιμο του «σεμπέ» για την ασιατική πρωτοχρονιά «σολάλ». Οι πιστοί, από τα παιδιά μέχρι τους μεγαλύτερους, σύμφωνα με την αρχαία κορεατική παράδοση χαιρέτισαν με τις παραδοσιακές μετάνοιες τον επίσκοπο και τον εφημέριό τους, από τους οποίους έλαβαν τα καθιερωμένα δώρα «σεμπέ τον».

Η ημέρα ολοκληρώθηκε με συναντήσεις του Μητροπολίτη με πιστούς, όπου συζητήθηκε η επέκταση της παρουσίας της Μητρόπολης στα κοινωνικά δίκτυα, με στόχο την ευρύτερη διάδοση της ορθόδοξης μαρτυρίας στην κορεατική κοινωνία.

 

Читайте также

Οι αρχές της Δανίας παραπονέθηκαν για «σταδιακό εξισλαμισμό»

Ο υπουργός Μετανάστευσης της Δανίας ανακοίνωσε την πρόθεσή του να απαγορεύσει την ισλαμική πρόσκληση στην προσευχή.

Έναρξη του 32ου Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου στη Βέροια

Το συνέδριο των ΛΒ΄ Παυλείων άρχισε στον Χώρο Τεχνών με θέμα τον Απόστολο Παύλο και το Βάπτισμα και με συμμετοχή εκπροσώπων Ορθόδοξων Εκκλησιών.

Ο Μητροπολίτης Μάνης τέλεσε ορκωμοσία νεοσυλλέκτων στη Σπάρτη

Η τελετή έγινε στο ΚΕΕΜ Σπάρτης για την 2026 Β΄ ΕΣΣΟ, με την άδεια του Μητροπολίτη Μονεμβασίας και Σπάρτης Ευσταθίου.

Τοιχογραφία με Ιπποκράτη και Καποδίστρια στο Νοσοκομείο Ναυπλίου

Το έργο ολοκληρώθηκε στην οδό Ασκληπιού με πρωτοβουλία στελεχών του νοσοκομείου και τοπικών φορέων, ενώ προβλέπεται και νυχτερινός φωτισμός.

Ο Πρωθυπουργός της Βουλγαρίας συναντήθηκε με τον Πατριάρχη Δανιήλ και τη Σύνοδο

Στη συζήτηση τέθηκαν η στάση της Σόφιας για τις κυρώσεις κατά του Πατριάρχη Μόσχας και το μάθημα «Αρετές και Θρησκεία».

Ομιλία για την άνοια σε Ιερατική Σύναξη στο Διδυμότειχο

Η ομότιμη καθηγήτρια Νευρολογίας του ΑΠΘ Μάγδα Τσολάκη μίλησε στους κληρικούς της Μητρόπολης για πρόληψη, αντιμετώπιση και στήριξη.