Εγκρίθηκε το πρώτο αποτεφρωτήριο στη Θεσσαλονίκη
Αποτεφρωτήριο. Φωτογραφία: thepressproject.gr
Σημαντική εξέλιξη για τη Θεσσαλονίκη καθώς εγκρίθηκε η δημιουργία του πρώτου αποτεφρωτηρίου στη Βόρεια Ελλάδα, το οποίο θα κατασκευαστεί στα Κοιμητήρια Αναστάσεως του Κυρίου, αναφέρεται από pronews.gr. Το έργο, που αποτελεί το δεύτερο αποτεφρωτήριο της χώρας, έλαβε την τελική έγκριση μέσω προεδρικού διατάγματος που υπέγραψαν η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου και ο υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
Το εγκεκριμένο σχέδιο προβλέπει ολοκληρωμένες εγκαταστάσεις που περιλαμβάνουν, εκτός από το Κέντρο Αποτέφρωσης Νεκρών (Κ.Α.Ν.), χώρους πρασίνου, στάθμευσης, γραφεία διοίκησης, ιερούς ναούς, και όλες τις απαραίτητες υποστηρικτικές υποδομές. Η τοποθεσία βρίσκεται στην εκτός σχεδίου περιοχή της δημοτικής ενότητας Πυλαίας του δήμου Πυλαίας – Χορτιάτη.
Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την εξέλιξη, τονίζοντας ότι η έγκριση του Τοπικού Ρυμοτομικού Σχεδίου επιτρέπει την άμεση έναρξη των διαδικασιών για την κατασκευή του αποτεφρωτηρίου. Υπογράμμισε επίσης ότι το έργο αποτελεί σημαντικό βήμα για την κατοχύρωση του δικαιώματος της ελεύθερης επιλογής των πολιτών, ευχαριστώντας παράλληλα τον υφυπουργό Περιβάλλοντος για τη στήριξή του στην υλοποίηση αυτής της σημαντικής υποδομής για την πόλη.
Читайте также
Οι αρχές της Δανίας παραπονέθηκαν για «σταδιακό εξισλαμισμό»
Ο υπουργός Μετανάστευσης της Δανίας ανακοίνωσε την πρόθεσή του να απαγορεύσει την ισλαμική πρόσκληση στην προσευχή.
Έναρξη του 32ου Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου στη Βέροια
Το συνέδριο των ΛΒ΄ Παυλείων άρχισε στον Χώρο Τεχνών με θέμα τον Απόστολο Παύλο και το Βάπτισμα και με συμμετοχή εκπροσώπων Ορθόδοξων Εκκλησιών.
Ο Μητροπολίτης Μάνης τέλεσε ορκωμοσία νεοσυλλέκτων στη Σπάρτη
Η τελετή έγινε στο ΚΕΕΜ Σπάρτης για την 2026 Β΄ ΕΣΣΟ, με την άδεια του Μητροπολίτη Μονεμβασίας και Σπάρτης Ευσταθίου.
Τοιχογραφία με Ιπποκράτη και Καποδίστρια στο Νοσοκομείο Ναυπλίου
Το έργο ολοκληρώθηκε στην οδό Ασκληπιού με πρωτοβουλία στελεχών του νοσοκομείου και τοπικών φορέων, ενώ προβλέπεται και νυχτερινός φωτισμός.
Ο Πρωθυπουργός της Βουλγαρίας συναντήθηκε με τον Πατριάρχη Δανιήλ και τη Σύνοδο
Στη συζήτηση τέθηκαν η στάση της Σόφιας για τις κυρώσεις κατά του Πατριάρχη Μόσχας και το μάθημα «Αρετές και Θρησκεία».
Ομιλία για την άνοια σε Ιερατική Σύναξη στο Διδυμότειχο
Η ομότιμη καθηγήτρια Νευρολογίας του ΑΠΘ Μάγδα Τσολάκη μίλησε στους κληρικούς της Μητρόπολης για πρόληψη, αντιμετώπιση και στήριξη.