Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Καλαμαριάς στην ΜΕΡΥΠ

Την Μεραρχία Υποστηρίξεως, που εδρεύει στην Καλαμαριά, επισκέφτηκε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης κ. Ιουστίνος, κατόπιν προσκλήσεως του, μέχρι πρότινος, Διοικητού της Στρατηγού κ. Δημητρίου Αραμπατζή.

Τον Σεβασμιώτατο υποδέχθηκε, στην είσοδο του κτιρίου Διοικήσεως, ο Στρατηγός Διοικητής και εν συνεχεία κατευθύνθηκε στην κατάμεστη, από Αξιωματικούς, αίθουσα διαλέξεων, όπου ευλόγησε την Αγιοβασιλόπιτα.

Μετά τις καθιερωμένες ευχές, ο Σεβασμιώτατος απηύθυνε, προς τους παρευρισκόμενους αξιωματικούς, ομιλία με θέμα: «η αξία του χρόνου».

Με λόγο αγιογραφικό και πατερικό, και χρησιμοποιώντας τα σύγχρονα επιστημονικά πορίσματα «περί χρόνου», κατέδειξε ότι ο χρόνος έχει αξία μόνον όταν εντάσσεται στο σχέδιο του Θεού για τη σωτηρία του ανθρώπου.

Όταν ο χρόνος της ζωής του ανθρώπου περιορίζεται στο βιολογικό δίπολο γέννηση-θάνατος, τότε κάθε στιγμή που παρέρχεται είναι ήδη νεκρή και κάθε χρονική στιγμή που έρχεται, εν δυνάμει, έχει ήδη πεθάνει.

Μια τέτοια βίωση του χρόνου, ουσιαστικά αποτελεί ταύτιση του χρόνου με τον θάνατο και κατά συνέπεια κάθε στιγμή εορτασμού του, π.χ. αρχή έτους, γενέθλια κ.ά. αποτελεί ξέφρενη πορεία προς τον θάνατο, το τίποτα, την ανυπαρξία.

Αναρωτήθηκε δε: «πανηγυρίζουμε, λοιπόν, το τέλος μας, εορτάζουμε το πλησίασμα μας προς τον θάνατο μας;»

Στη συνέχεια τόνισε ότι μπροστά σε μια τέτοια απελπιστική θεώρηση του χρόνου, μόνο η χριστιανική πίστη στον Πλάστη Θεό και στον Αναστάντα Χριστό, μπορεί να αντιστρέψει την θανατηφόρο πορεία του χρόνου και να την μεταποιήσει σε πορεία προς την αληθινή ζωή.

Με αυτόν τον τρόπο ο χρόνος λαμβάνει άλλη διάσταση, γίνεται η «γέφυρα η μετάγουσα, τους εκ γης προς ουρανόν».

Καθώς, λοιπόν, ο άνθρωπος εξαγοράζει τον καιρό της ζωής του, αγωνιζόμενος να ζει με τον Χριστό, μέσα στην Εκκλησία, με τη χάρη του Αγίου Πνεύματος τα παροντικά μεταποιούνται σε αιώνια και έτσι γεύεται την αιωνιότητα από αυτή τη ζωή.

Γίνεται ο ίδιος «καινή κτίση», νέος φρέσκος άνθρωπος, ακόμη και αν ζει σε βαθύ γήρας.

Ολοκληρώνοντας την ομιλία του, ο Σεβασμιώτατος, ευχαρίστησε θερμά τον απερχόμενο Διοικητή, Στρατηγό Δημήτριο Αραμπατζή, για τη άριστη συνεργασία που είχε με την Ιερά Μητρόπολη, ως και για σέβας που επέδειξε στην τοπική Εκκλησία και του ευχήθηκε να επιτύχει και στη νέα σημαντική θέση, στην οποία τοποθετήθηκε, έχοντας την προστασία της Υπέρμαχου Στρατηγού, Υπεραγίας Θεοτόκου.

Читайте также

Η 39η Γιορτή Νεολαίας της Μητρόπολης Πειραιώς στο Βεάκειο

Η εκδήλωση συγκέντρωσε εκατοντάδες νέους από τις ενορίες, ενώ τιμήθηκαν τα 20 χρόνια ποιμαντορίας του Μητροπολίτη Σεραφείμ.

Εγκαινιάστηκε ο ναός του Αγίου Ανδρέα στη Μεγάλη Βρετανία

Η τελετή στον ελληνορθόδοξο ναό του Τόρκι τελέστηκε στις 21 Ιουνίου με προεξάρχοντα τον Επίσκοπο Μελιτηνής Μάξιμο και με συμμετοχή πιστών.

Θεία Λειτουργία του Μητροπολίτη Δανιήλ στην Καισαριανή

Ο Μητροπολίτης Καισαριανής μετέβη στην Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου για το γενέθλιο του Τιμίου Προδρόμου και ευχήθηκε στην αδελφότητα.

Ο Μητροπολίτης Σιδηροκάστρου Μακάριος στο Άγιον Όρος

Κατά το τριήμερο 22–24 Ιουνίου επισκέφθηκε τις μονές Ξενοφώντος και Βατοπαιδίου και ευχαρίστησε για τη στήριξη του γηροκομείου και των κατασκηνώσεων.

Λήξη μαθημάτων της Σχολής Βυζαντινής Μουσικής στο Αίγιο

Στην εκδήλωση της Ιεράς Μητροπόλεως Καλαβρύτων και Αιγιαλείας συμμετείχαν 65 μαθητές και παρέστη ο Μητροπολίτης Ιερώνυμος.

Μητροπολίτης Πατρών: Τα χρήματα της Εκκλησίας ανήκουν στον λαό

Ο Χρυσόστομος μίλησε στην Κάτω Αχαΐα για υποχρέωση λογοδοσίας της Μητρόπολης και των ενοριών απέναντι στον λαό.