Επιστρέφει στην Ελλάδα ο Μητροπολίτης Κορίνθου Διονύσιος

ΦΩΤΟ: romfea.gr

Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κορίνθου κ. Διονύσιος επιστρέφει στην Ελλάδα πλήρως αποθεραπευμένος έπειτα από την πρόσφατη περιπέτεια της υγείας του, την οποία ο ίδιος απεκάλυψε στη συνέντευξη που παραχώρησε στον «Εθνικό Κήρυκα» στις 3 Ιανουαρίου 2025.

Είχε πει πως «τυχαία και χωρίς κανένα σύμπτωμα στη διάρκεια μιας εξέτασης ρουτίνας διαπιστώθηκε ότι υπήρχε κάποιος όγκος.

Επειδή οι γιατροί στην Ελλάδα είχαν δυσκολία να τον χαρακτηρίσουν και αναγνωρίσουν ήλθε στις Ηνωμένες Πολιτείες και συγκεκριμένα στο νοσοκομείο John Hopkins όπου έγινε η διάγνωση, η εγχείρηση και η θεραπεία».

Το Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2025 το εσπέρας και λίγο πριν επιβιβασθεί στο αεροσκάφος για την επιστροφή στην Ελλάδα και στα ποιμαντικά του καθήκοντα στην Αποστολική Μητρόπολη της Κορίνθου, ο Μητροπολίτης κ. Διονύσιος μίλησε στον «Εθνικό Κήρυκα» έμπλεος χαράς και ευχαριστίας στον Θεό και τους ανθρώπους.

Είπε πως «επιστρέφω στην πατρίδα μας πλήρως αποθεραπευμένος κατά τις διαβεβαιώσεις των ιατρών».

Στην ερώτηση ποία αισθήματα σας διακατέχουν τώρα που επιστρέφετε στην Ελλάδα, είπε «δοξάσω το όνομα του Θεού διότι όπως σα είπα και στην πρώτη συνέντευξη έφτασα «μέχρις Αδου ταμείων», νεκρός ήμουν και ανέζησα. Αυτό είναι ένα μεγάλο θαύμα που μου χάρισε ο Θεός χάρη στις προσευχές και την αγάπη των αδελφών μου, αρχιερέων, των κληρικών μου, των πιστών της Μητροπόλεως μας και πολλών άλλων ανθρώπων, οι οποίοι έτυχε στα 55 χρόνια της εκκλησιαστικής μου διακονίας να με γνωρίζουν. Τους ευχαριστώ και τους ευγνωμονώ και ευγνωμονώ και εσάς και σας ευχαριστώ, διότι μέσα στο μεγάλο πλήθος των Αμερικανών πολιτών με αναγνωρίσατε κι εμένα και προβάλλατε την περιπέτεια αυτή η οποία είναι προς διδαχή. Όπως επισημάνατε στο σχόλιο σας πρέπει να ψάχνομε για την υγεία μας διότι οι καιροί μας είναι πάρα πολύ δύσκολοι. Και επειδή κι εγώ το ανακάλυψα την τελευταία στιγμή και όλως τυχαίως, πρέπει να φροντίζει ο καθένας μας για την υγεία του.

Από τα βάθη της καρδιάς μου ευχαριστώ για άλλη μια φορά την εφημερίδα σας, τον «Εθνικό Κήρυκα», ευχαριστώ τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής, τον Μητροπολίτη Νέας Ιερσέης, τον ιερέα του ναού του Γουϊλμιγκτον – Ντέλαγουεάρ τον π. Χριστοφόρο Οικονομίδη, την φιλόπτωχο Αδελφότητα και όλους τους ομογενείς οι οποίοι μου συμπαραστάθηκαν και οι οποίοι για μένα αποτελούν πλέον, ένα κεφάλαιο αγάπης και προσευχής.

Όταν τον ρωτήσαμε ποίο είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνετε όταν αφιχθείτε αύριο το πρωί στην Ελλάδα, απάντησε με φωνή τρεμάμενη από συγκίνηση «θα πάω στον Απόστολο Παύλο, στην Μητρόπολή μου».

Στην ερώτηση τί σας έλειψε πιο πολύ όλον αυτό τον καιρό, είπε «μου έλλειψαν οι Ακολουθίες , το επιτραχήλιο και το ωμοφόριο μου».

 

Πηγή: romfea.gr

Читайте также

Η 39η Γιορτή Νεολαίας της Μητρόπολης Πειραιώς στο Βεάκειο

Η εκδήλωση συγκέντρωσε εκατοντάδες νέους από τις ενορίες, ενώ τιμήθηκαν τα 20 χρόνια ποιμαντορίας του Μητροπολίτη Σεραφείμ.

Εγκαινιάστηκε ο ναός του Αγίου Ανδρέα στη Μεγάλη Βρετανία

Η τελετή στον ελληνορθόδοξο ναό του Τόρκι τελέστηκε στις 21 Ιουνίου με προεξάρχοντα τον Επίσκοπο Μελιτηνής Μάξιμο και με συμμετοχή πιστών.

Θεία Λειτουργία του Μητροπολίτη Δανιήλ στην Καισαριανή

Ο Μητροπολίτης Καισαριανής μετέβη στην Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου για το γενέθλιο του Τιμίου Προδρόμου και ευχήθηκε στην αδελφότητα.

Ο Μητροπολίτης Σιδηροκάστρου Μακάριος στο Άγιον Όρος

Κατά το τριήμερο 22–24 Ιουνίου επισκέφθηκε τις μονές Ξενοφώντος και Βατοπαιδίου και ευχαρίστησε για τη στήριξη του γηροκομείου και των κατασκηνώσεων.

Λήξη μαθημάτων της Σχολής Βυζαντινής Μουσικής στο Αίγιο

Στην εκδήλωση της Ιεράς Μητροπόλεως Καλαβρύτων και Αιγιαλείας συμμετείχαν 65 μαθητές και παρέστη ο Μητροπολίτης Ιερώνυμος.

Μητροπολίτης Πατρών: Τα χρήματα της Εκκλησίας ανήκουν στον λαό

Ο Χρυσόστομος μίλησε στην Κάτω Αχαΐα για υποχρέωση λογοδοσίας της Μητρόπολης και των ενοριών απέναντι στον λαό.