Για τρία χρόνια προσευχή σε καλύβα της διωγμένης ενορίας Ι.Ν. Αγ. Νικολάου της Βίννιτσα

Ενορία Ι.Ν. Αγ. Νικολάου της UOC εδώ και τρία χρόνια προσεύχεται σε έναν προσαρμοσμένο χώρο στη Severinovka. Φωτογραφία: Επισκοπή Βίννιτσα

Ο Μητροπολίτης Βίννιτσα και Μπαρ Βαρσανούφιος τέλεσε τη Θεία Λειτουργία την παραμονή της θρονικής εορτής της ενορίας του Αγίου Νικολάου της UOC, η οποία προσεύχεται εδώ και τρία χρόνια σε έναν προσαρμοσμένο χώρο – μια αγροτική καλύβα στη Severinivka στη Βίννιτσα, ανέφερε η υπηρεσία Τύπου της επισκοπής Βίνιτσια.

Κατά τη διάρκεια της λειτουργίας στις 18 Δεκεμβρίου, ο Επίσκοπος, μαζί με τον κλήρο και τους πιστούς, προσευχήθηκαν ιδιαίτερα για ειρήνη στο ουκρανικό έδαφος. για την Ουκρανική Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού, η οποία αυτή τη στιγμή υφίσταται διωγμό· για την σωτηρία από τον εχθρό.

Στο τέλος της λειτουργίας, ο Μητροπολίτης συνεχάρη τους ενορίτες για την τρίτη επέτειο από την έναρξη των ακολουθιών στο σπίτι αυτό, καθώς και την επερχόμενη εορτή.

Читайте также

Οι αρχές της Δανίας παραπονέθηκαν για «σταδιακό εξισλαμισμό»

Ο υπουργός Μετανάστευσης της Δανίας ανακοίνωσε την πρόθεσή του να απαγορεύσει την ισλαμική πρόσκληση στην προσευχή.

Έναρξη του 32ου Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου στη Βέροια

Το συνέδριο των ΛΒ΄ Παυλείων άρχισε στον Χώρο Τεχνών με θέμα τον Απόστολο Παύλο και το Βάπτισμα και με συμμετοχή εκπροσώπων Ορθόδοξων Εκκλησιών.

Ο Μητροπολίτης Μάνης τέλεσε ορκωμοσία νεοσυλλέκτων στη Σπάρτη

Η τελετή έγινε στο ΚΕΕΜ Σπάρτης για την 2026 Β΄ ΕΣΣΟ, με την άδεια του Μητροπολίτη Μονεμβασίας και Σπάρτης Ευσταθίου.

Τοιχογραφία με Ιπποκράτη και Καποδίστρια στο Νοσοκομείο Ναυπλίου

Το έργο ολοκληρώθηκε στην οδό Ασκληπιού με πρωτοβουλία στελεχών του νοσοκομείου και τοπικών φορέων, ενώ προβλέπεται και νυχτερινός φωτισμός.

Ο Πρωθυπουργός της Βουλγαρίας συναντήθηκε με τον Πατριάρχη Δανιήλ και τη Σύνοδο

Στη συζήτηση τέθηκαν η στάση της Σόφιας για τις κυρώσεις κατά του Πατριάρχη Μόσχας και το μάθημα «Αρετές και Θρησκεία».

Ομιλία για την άνοια σε Ιερατική Σύναξη στο Διδυμότειχο

Η ομότιμη καθηγήτρια Νευρολογίας του ΑΠΘ Μάγδα Τσολάκη μίλησε στους κληρικούς της Μητρόπολης για πρόληψη, αντιμετώπιση και στήριξη.