Το πρώτο μωρό στον κόσμο γεννήθηκε με έναν νέο τύπο εξωσωματικής γονιμοποίησης στο Περού
Αυτή η τεχνολογία θα χρησιμοποιηθεί στο Περού, την Αυστραλία, την Ιαπωνία, το Μεξικό, την Αργεντινή και την Παραγουάη. Φωτογραφία: Gameto
Αυτή την εβδομάδα στην κλινική Santa Isabel στην πρωτεύουσα του Περού Λίμα γεννήθηκε το πρώτο μωρό, στη γονιμοποίηση του οποίου το ωάριο ωρίμαζε έξω από το σώμα. Το Business Wire αναφέρει σχετικά, παραπέμποντας σε δήλωση της αμερικανικής εταιρείας βιοτεχνολογίας Gameto, η οποία ανέπτυξε αυτήν την τεχνολογία.
Η νέα προσέγγιση ονομάζεται Fertilo. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι υποτίθεται ότι είναι πιο ασφαλές για τις γυναίκες και πιο προσιτό από την παραδοσιακή εξωσωματική γονιμοποίηση (IVF).
Όπως εξήγησε η Gameto, με αυτή τη μέθοδο, η διαδικασία ωρίμανσης λαμβάνει χώρα έξω από το σώμα της γυναίκας με τη βοήθεια των λεγόμενων κυττάρων υποστήριξης των ωοθηκών που λαμβάνονται στο εργαστήριο από βλαστοκύτταρα. Οι προγραμματιστές ισχυρίζονται ότι η νέα τεχνολογία μπορεί να αντικαταστήσει έως και το 80% των ορμονικών ενέσεων που απαιτούνται για την παραδοσιακή εξωσωματική γονιμοποίηση.
Η Gameto έχει ήδη λάβει έγκριση για τη χρήση αυτής της τεχνολογίας από ρυθμιστικές αρχές στο Περού, την Αυστραλία, την Ιαπωνία, το Μεξικό, την Αργεντινή και την Παραγουάη. Στις ΗΠΑ, η εταιρεία ολοκληρώνει κλινικές δοκιμές.
Όπως έγραψε η ΕΟΔ νωρίτερα, στις Ηνωμένες Πολιτείες, δικαστήριο της Αλαμπάμα εξίσωσε τα έμβρυα με τους ανθρώπους και απαγόρευσε την καταστροφή τους.
Читайте также
Οι αρχές της Δανίας παραπονέθηκαν για «σταδιακό εξισλαμισμό»
Ο υπουργός Μετανάστευσης της Δανίας ανακοίνωσε την πρόθεσή του να απαγορεύσει την ισλαμική πρόσκληση στην προσευχή.
Έναρξη του 32ου Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου στη Βέροια
Το συνέδριο των ΛΒ΄ Παυλείων άρχισε στον Χώρο Τεχνών με θέμα τον Απόστολο Παύλο και το Βάπτισμα και με συμμετοχή εκπροσώπων Ορθόδοξων Εκκλησιών.
Ο Μητροπολίτης Μάνης τέλεσε ορκωμοσία νεοσυλλέκτων στη Σπάρτη
Η τελετή έγινε στο ΚΕΕΜ Σπάρτης για την 2026 Β΄ ΕΣΣΟ, με την άδεια του Μητροπολίτη Μονεμβασίας και Σπάρτης Ευσταθίου.
Τοιχογραφία με Ιπποκράτη και Καποδίστρια στο Νοσοκομείο Ναυπλίου
Το έργο ολοκληρώθηκε στην οδό Ασκληπιού με πρωτοβουλία στελεχών του νοσοκομείου και τοπικών φορέων, ενώ προβλέπεται και νυχτερινός φωτισμός.
Ο Πρωθυπουργός της Βουλγαρίας συναντήθηκε με τον Πατριάρχη Δανιήλ και τη Σύνοδο
Στη συζήτηση τέθηκαν η στάση της Σόφιας για τις κυρώσεις κατά του Πατριάρχη Μόσχας και το μάθημα «Αρετές και Θρησκεία».
Ομιλία για την άνοια σε Ιερατική Σύναξη στο Διδυμότειχο
Η ομότιμη καθηγήτρια Νευρολογίας του ΑΠΘ Μάγδα Τσολάκη μίλησε στους κληρικούς της Μητρόπολης για πρόληψη, αντιμετώπιση και στήριξη.