Η Εκκλησία της Αλβανίας εντείνει την ικεσία της για κατάπαυση του εμφύλιου σπαραγμού στην Ουκρανία
ΦΩΤΟ: romfea.gr
Η Ορθόδοξη Εκκλησία της Αλβανίας επίμονα επανέρχεται (28.8.2024): «Διώξεις, φυλακίσεις, ιεροσυλίες τόπων λατρείας, δημεύσεις περιουσιών ιερών ναών και ιερών μονών αποτελούν βάναυσες ενέργειες. Γίνονται στυγερότερες, όταν τις επιβάλλουν Νομοθετικά Σώματα δημοκρατικών χωρών. Ο πρόσφατος νόμος 8371/24.8.2024 του Κοινοβουλίου της Ουκρανίας εμφανώς αποσκοπεί στην κατάργηση της κανονικής Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ουκρανίας. Με αυτόν τον τρόπο διώκονται εκατομμύρια Ουκρανοί ορθόδοξοι πιστοί, πολυάριθμοι επίσκοποι, ιερείς, μοναχοί και μοναχές, υπό την ηγεσία του μητροπολίτη Ονουφρίου, όλοι μέλη της «Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας». Σύμφωνα με τον λόγο του Αποστόλου Παύλου «εἴτε πάσχει ἓν μέλος, συμπάσχει πάντα τά μέλη» (Α΄ Κορ. 12:26), συμπάσχοντες και εμείς με τους ἐν διωγμῷ αδελφούς μας, εκτενώς δεόμεθα για την κατάπαυση των αιματηρών εχθροπραξιών, που τραυματίζουν ανεξαιρέτως όλον τον ουκρανικό λαό, την κατάργηση του παραλόγου αυτού νόμου, την επικράτηση της ειρήνης και της ενότητος της Ορθοδοξίας, ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί στην ανά τον κόσμο μαρτυρία της».
Πηγή: orthodoxalbania.org
Читайте также
Μαϊάμι: Ο Καθεδρικός Ναός Αγίας Σοφίας καλωσορίζει τον Γιάννη Αντετοκούνμπο
Με μια θερμή ανακοίνωση και τις ευλογίες της Εκκλησίας, η ελληνική ορθόδοξη κοινότητα υποδέχεται τον «Greek Freak» στο νέο του σπίτι και τη νέα του ομάδα.
Αιμοδοσία και Σχολή Γονέων στα Παύλεια 2026 της Ιεράς Μητροπόλεως Κορίνθου
Δύο εκδηλώσεις με κοινωνικό αποτύπωμα πραγματοποιήθηκαν στις 26 Ιουνίου στην Κόρινθο, στο πλαίσιο των εορτασμών για τον Απόστολο Παύλο.
Αγιασμός για την αποκατάσταση του καμένου Οικοτροφείου στην Τανζανία
Το Οικοτροφείο των Αγοριών του Γυμνασίου «Αριστοτέλης» καταστράφηκε από φωτιά τον Σεπτέμβριο του 2025, με τη χρηματοδότηση να εξασφαλιστεί από την ΠΟΑΣΥ.
Χειροτονία Διακόνου στη Μητρόπολη Κιλκισίου
Ο νέος Διάκονος π. Γεώργιος Ποιμενίδης, αστυνομικός και ιεροψάλτης, εντάχθηκε ως άμισθος κληρικός στη Μητρόπολη Πολυανής και Κιλκισίου.
Ετήσιο μνημόσυνο κτητόρων της Ιεράς Μονής Τρικόρφου
Η Μονή τίμησε τη μνήμη του Παναγιώτη και της Γερόντισσας Παϊσίας Μουλατσιώτη, που πρόσφεραν περιουσία και οικογένεια στον μοναχικό βίο.
Συνεχίζεται το 32ο Σευνέδριο των Παυλείων στη Βέροια
Οι συνεδρίες της 26ης και 27ης Ιουνίου περιέλαβαν μηνύματα Προκαθημένων, θεολογικές εισηγήσεις και την κεντρική καλλιτεχνική εκδήλωση.