Στο Κρεμεντσούγκ, βάνδαλοι έσπασαν εικόνες στο ναό της UOC

Οι δράστες που έσπασαν εικόνες δεν έχουν βρεθεί ακόμη. Φωτογραφία: Επισκοπή Κρεμεντσούγκ

Το βράδυ της 5ης προς 6η Δεκεμβρίου, στο Κρεμεντσούγκ, της Περιφέρειας Πολτάβα, βάνδαλοι έσπασαν εικόνες στον Ι.Ν. Αγίας Βαρβάρας της UOC. Σύμφωνα με το γραφείο Τύπου της επισκοπής Κρεμεντσούγκ, οι ζημιές ανακαλύφθηκαν από ενορίτες του ναού το πρωί της Παρασκευής.

«Η περιουσία της εκκλησίας υπέστη ζημιές, δηλαδή, έσπασαν εκκλησιαστικές εικόνες που βρίσκονταν στον εξωτερικό τοίχο του κτιρίου της εκκλησίας. Ο ηγούμενος της εκκλησίας, πρωθιερέας Αλέξανδρος Γιουρκόφσκι, κάλεσε την αστυνομία για να καταγράψει εγκληματικές ενέργειες», αναφέρεται στο μήνυμα.

Σύμφωνα με το γραφείο Τύπου της Επισκοπής, μέχρι σήμερα δεν έχουν εντοπιστεί οι κακούργοι.

Читайте также

Υπεγράφη σύμβαση χρηματοδότησης 6,5 εκατ.€ για τον Ναό Αγίου Σάββα Βελιγραδίου

Τη συμφωνία υπέγραψαν ο Πατριάρχης Πορφύριος και ο Πρωθυπουργός Μάτσουτ παρουσία του Προέδρου Βούτσιτς, κατά την εορτή του Βίντοβνταν, στην κρύπτη του ναού

Ο Απόστολος Παύλος και η θεμελίωση του σύγχρονου Ποινικού Δικαίου

Άρθρο του δικηγόρου παρ' Αρείω Πάγω Πέτρου Ρηγάτου, Νομικού Συμβούλου της Ιεράς Μητροπόλεως Πατρών, επ' ευκαιρία της ετήσιας μνήμης του Αποστόλου

ΔΣΟ: διακήρυξη για τις διώξεις χριστιανικών μειονοτήτων υιοθετήθηκε στο Ελσίνκι

Η 33η Γενική Συνέλευση της Διακοινοβουλευτικής Συνέλευσης Ορθοδοξίας κατέγραψε ότι οι διώξεις αφορούν αποκλειστικά τη θρησκευτική ταυτότητα των μειονοτήτων.

Μαϊάμι: Ο Καθεδρικός Ναός Αγίας Σοφίας καλωσορίζει τον Γιάννη Αντετοκούνμπο

Με μια θερμή ανακοίνωση και τις ευλογίες της Εκκλησίας, η ελληνική ορθόδοξη κοινότητα υποδέχεται τον «Greek Freak» στο νέο του σπίτι και τη νέα του ομάδα.

Αιμοδοσία και Σχολή Γονέων στα Παύλεια 2026 της Ιεράς Μητροπόλεως Κορίνθου

Δύο εκδηλώσεις με κοινωνικό αποτύπωμα πραγματοποιήθηκαν στις 26 Ιουνίου στην Κόρινθο, στο πλαίσιο των εορτασμών για τον Απόστολο Παύλο.

Αγιασμός για την αποκατάσταση του καμένου Οικοτροφείου στην Τανζανία

Το Οικοτροφείο των Αγοριών του Γυμνασίου «Αριστοτέλης» καταστράφηκε από φωτιά τον Σεπτέμβριο του 2025, με τη χρηματοδότηση να εξασφαλιστεί από την ΠΟΑΣΥ.