Νέα λειψανοθήκη για το αγκάθινο στέμμα στη Notre Dame Παρισίων

Νέα λειψανοθήκη για το αγκάθινο στέμμα. Φωτογραφία: Abaca Press

Στα εγκαίνια του καθεδρικού ναού της Παναγίας των Παρισίων, παρουσιάστηκε μια νέα λειψανοθήκη, η οποία θα στεγάζει τώρα ένα από τα σημαντικότερα ιερά του χριστιανικού κόσμου – το Αγκάθινο Στέμμα, αναφέρει το MSN.

Η νέα λειψανοθήκη, σχεδιασμένη από τον Γάλλο καλλιτέχνη Sylvain Dubusson, έχει φουτουριστικό σχέδιο και θυμίζει διαστημόπλοιο.

Πριν από την πυρκαγιά στη Notre-Dame, το Αγκάθινο Στέμμα φυλασσόταν σε μια πιο παραδοσιακή λειψανοθήκη, που δημιουργήθηκε τον 19ο αιώνα από τον Placide Pousselge-Roussan. Σε καθορισμένες ημέρες το έβγαζαν για προσκύνημα από πιστούς.

Νωρίτερα, η ΕΟΔ έγραψε ότι στο Παρίσι άνοιξε η Παναγία των Παρισίων μετά από πενταετή αποκατάσταση.

Читайте также

Υπεγράφη σύμβαση χρηματοδότησης 6,5 εκατ.€ για τον Ναό Αγίου Σάββα Βελιγραδίου

Τη συμφωνία υπέγραψαν ο Πατριάρχης Πορφύριος και ο Πρωθυπουργός Μάτσουτ παρουσία του Προέδρου Βούτσιτς, κατά την εορτή του Βίντοβνταν, στην κρύπτη του ναού

Ο Απόστολος Παύλος και η θεμελίωση του σύγχρονου Ποινικού Δικαίου

Άρθρο του δικηγόρου παρ' Αρείω Πάγω Πέτρου Ρηγάτου, Νομικού Συμβούλου της Ιεράς Μητροπόλεως Πατρών, επ' ευκαιρία της ετήσιας μνήμης του Αποστόλου

ΔΣΟ: διακήρυξη για τις διώξεις χριστιανικών μειονοτήτων υιοθετήθηκε στο Ελσίνκι

Η 33η Γενική Συνέλευση της Διακοινοβουλευτικής Συνέλευσης Ορθοδοξίας κατέγραψε ότι οι διώξεις αφορούν αποκλειστικά τη θρησκευτική ταυτότητα των μειονοτήτων.

Μαϊάμι: Ο Καθεδρικός Ναός Αγίας Σοφίας καλωσορίζει τον Γιάννη Αντετοκούνμπο

Με μια θερμή ανακοίνωση και τις ευλογίες της Εκκλησίας, η ελληνική ορθόδοξη κοινότητα υποδέχεται τον «Greek Freak» στο νέο του σπίτι και τη νέα του ομάδα.

Αιμοδοσία και Σχολή Γονέων στα Παύλεια 2026 της Ιεράς Μητροπόλεως Κορίνθου

Δύο εκδηλώσεις με κοινωνικό αποτύπωμα πραγματοποιήθηκαν στις 26 Ιουνίου στην Κόρινθο, στο πλαίσιο των εορτασμών για τον Απόστολο Παύλο.

Αγιασμός για την αποκατάσταση του καμένου Οικοτροφείου στην Τανζανία

Το Οικοτροφείο των Αγοριών του Γυμνασίου «Αριστοτέλης» καταστράφηκε από φωτιά τον Σεπτέμβριο του 2025, με τη χρηματοδότηση να εξασφαλιστεί από την ΠΟΑΣΥ.