Η Πολωνική Εκκλησία γιορτάζει τα 100 έτη από την παραλαβή του Αυτοκεφάλου
Ο Προκαθήμενος και οι πιστοί της Πολωνικής Εκκλησίας στον Καθεδρικό Ναό στο Μπιλοστόκ. Φωτογραφία: orthodox.pl
Στις 21-22 Μαΐου, πραγματοποιήθηκαν εορτασμοί στον Καθεδρικό Ναό του Μπιλοστόκ προς τιμή του Αγίου Νικολάου του Θαυματουργού αφιερωμένοι στην γιορτή του ναού και την 100ή επέτειο παραλαβής αυτοκεφαλίας της Πολωνικής Ορθόδοξης Εκκλησίας.
Της πανηγυρικής Θείας Λειτουργίας προέστη ο Προκαθήμενος της Πολωνικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, ο Μακαριώτατος Μητροπολίτης Βαρσοβίας και πάσης Πολωνίας κ. Σάββας.
Πριν από την έναρξη της λειτουργίας, ο Μητροπολίτης Σάββας καθαγίασε αναμνηστική πλακέτα προς τιμήν της 100ής επετείου από την παραλαβή του αυτοκεφάλου της Ορθόδοξης Εκκλησίας στην Πολωνία.
Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας τελέστηκε δέηση με ευχαριστήριες προσευχές για τα 100 χρόνια από τη διοικητική ανεξαρτησία της Εκκλησίας στην Πολωνία.
Νωρίτερα, η ΕΟΔ έγραψε ότι η Ρουμανική Εκκλησία προσκάλεσε τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο στο Βουκουρέστι για την 100ή επέτειο της αυτοκεφαλίας.
Читайте также
Οι αρχές της Δανίας παραπονέθηκαν για «σταδιακό εξισλαμισμό»
Ο υπουργός Μετανάστευσης της Δανίας ανακοίνωσε την πρόθεσή του να απαγορεύσει την ισλαμική πρόσκληση στην προσευχή.
Έναρξη του 32ου Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου στη Βέροια
Το συνέδριο των ΛΒ΄ Παυλείων άρχισε στον Χώρο Τεχνών με θέμα τον Απόστολο Παύλο και το Βάπτισμα και με συμμετοχή εκπροσώπων Ορθόδοξων Εκκλησιών.
Ο Μητροπολίτης Μάνης τέλεσε ορκωμοσία νεοσυλλέκτων στη Σπάρτη
Η τελετή έγινε στο ΚΕΕΜ Σπάρτης για την 2026 Β΄ ΕΣΣΟ, με την άδεια του Μητροπολίτη Μονεμβασίας και Σπάρτης Ευσταθίου.
Τοιχογραφία με Ιπποκράτη και Καποδίστρια στο Νοσοκομείο Ναυπλίου
Το έργο ολοκληρώθηκε στην οδό Ασκληπιού με πρωτοβουλία στελεχών του νοσοκομείου και τοπικών φορέων, ενώ προβλέπεται και νυχτερινός φωτισμός.
Ο Πρωθυπουργός της Βουλγαρίας συναντήθηκε με τον Πατριάρχη Δανιήλ και τη Σύνοδο
Στη συζήτηση τέθηκαν η στάση της Σόφιας για τις κυρώσεις κατά του Πατριάρχη Μόσχας και το μάθημα «Αρετές και Θρησκεία».
Ομιλία για την άνοια σε Ιερατική Σύναξη στο Διδυμότειχο
Η ομότιμη καθηγήτρια Νευρολογίας του ΑΠΘ Μάγδα Τσολάκη μίλησε στους κληρικούς της Μητρόπολης για πρόληψη, αντιμετώπιση και στήριξη.