Πρώτη γιορτή του ναού της ενορίας UOC στο Κέμνιτς της Γερμανίας

Ο Αρχιεπίσκοπος Σιλβέστρος και ο κλήρος της UOC στη Γερμανία με την Ουκρανική Ορθόδοξη ενορία του Κέμνιτς. Φωτογραφία: kdais.kiev.ua

Η ενορία της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Αρχαγγέλου του Θεού Μιχαήλ στην πόλη Κέμνιτς (Γερμανία) γιόρτασε την πρώτη της ενοριακή εορτή. Τη Θεία Λειτουργία τέλεσε ο πρύτανης των θεολογικών σχολών του Κιέβου, Αρχιεπίσκοπος Μπέλγοροντ Σιλβέστρος, αναφέρει το γραφείο Τύπου της Θεολογικής Ακαδημίας Κιέβου.

Τον επίσκοπο συλλειτούργησαν ο βοηθός επισκόπου της Νότιας Κοσμητείας της UOC στη Γερμανία, πρωθιερέας Maxim Boichura, ο εφημέριος της ενορίας, ιερέας John Krys, καθώς και οι εφημέριοι άλλων ουκρανικών ενοριών στη Γερμανία.

Οι συμμετέχοντες στην λειτουργία προσέφεραν προσευχές υπέρ αναπαύσεων των θυμάτων του Holodomor του 1932–1933, προσευχές και εκτενείς για την Ουκρανία, για τους στρατιώτες των Ενόπλων Δυνάμεων της Ουκρανίας, για τους εσωτερικά εκτοπισμένους και τους ανθρώπους που παρέχουν υποστήριξη στους Ουκρανούς στο εξωτερικό.

Μετά την απόλυσή του, ο Αρχιεπίσκοπος Σιλβέστρος συνεχάρη τον εφημέριο και τους ενορίτες για την εορτή, μετέφερε την ευλογία του Μακαριωτάτου Μητροπολίτου Κιέβου και πάσης Ουκρανίας Ονούφριου και απευθύνθηκε στους Ορθόδοξους Ουκρανούς που βρέθηκαν εκτός Πατρίδας με λόγια πνευματικής συμπαράστασης.

Η συνομιλία των πιστών με τον επίσκοπο συνεχίστηκε και κατά το εορταστικό γεύμα, ο Αρχιεπίσκοπος απάντησε σε ερωτήσεις των ενοριτών.

Νωρίτερα, η ΕΟΔ έγραψε ότι η ενορία της UOC γιόρτασε την πρώτη της ενοριακή εορτή προς τιμήν του Αρχαγγέλου του Θεού Μιχαήλ και άλλων Ουράνιων Δυνάμεων στην ιρλανδική πόλη Letterkenny.

Читайте также

Οι αρχές της Δανίας παραπονέθηκαν για «σταδιακό εξισλαμισμό»

Ο υπουργός Μετανάστευσης της Δανίας ανακοίνωσε την πρόθεσή του να απαγορεύσει την ισλαμική πρόσκληση στην προσευχή.

Έναρξη του 32ου Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου στη Βέροια

Το συνέδριο των ΛΒ΄ Παυλείων άρχισε στον Χώρο Τεχνών με θέμα τον Απόστολο Παύλο και το Βάπτισμα και με συμμετοχή εκπροσώπων Ορθόδοξων Εκκλησιών.

Ο Μητροπολίτης Μάνης τέλεσε ορκωμοσία νεοσυλλέκτων στη Σπάρτη

Η τελετή έγινε στο ΚΕΕΜ Σπάρτης για την 2026 Β΄ ΕΣΣΟ, με την άδεια του Μητροπολίτη Μονεμβασίας και Σπάρτης Ευσταθίου.

Τοιχογραφία με Ιπποκράτη και Καποδίστρια στο Νοσοκομείο Ναυπλίου

Το έργο ολοκληρώθηκε στην οδό Ασκληπιού με πρωτοβουλία στελεχών του νοσοκομείου και τοπικών φορέων, ενώ προβλέπεται και νυχτερινός φωτισμός.

Ο Πρωθυπουργός της Βουλγαρίας συναντήθηκε με τον Πατριάρχη Δανιήλ και τη Σύνοδο

Στη συζήτηση τέθηκαν η στάση της Σόφιας για τις κυρώσεις κατά του Πατριάρχη Μόσχας και το μάθημα «Αρετές και Θρησκεία».

Ομιλία για την άνοια σε Ιερατική Σύναξη στο Διδυμότειχο

Η ομότιμη καθηγήτρια Νευρολογίας του ΑΠΘ Μάγδα Τσολάκη μίλησε στους κληρικούς της Μητρόπολης για πρόληψη, αντιμετώπιση και στήριξη.