Προστασία από «Δεξιό Τομέα» κατά τη μεταφορά ενορίας UAOC στην UGCC

Προστασία κατά τη μεταφορά της κοινότητας UAOC στην UGCC εξασφαλίστηκε από «Δεξιό Τομέα». Φωτογραφία: facebook.com

Συνέλευση της κοινότητας UAOC της επισκοπής Χαρκόβου και Πολτάβας της UAOC, η οποία σχεδόν ομόφωνα ψήφισε για τη μεταφορά στην UGCC, πραγματοποιήθηκε υπό την προστασία του «Δεξιού Τομέα».

Στις 14 Ιουνίου 2020, σε γενική συνέλευση της ενορίας του Ι.Ν. Αγίου Δημητρίου του Χαρκόβου της επισκοπής Χάρκοβο και Πολτάβα της UAOC (Ουκρανικής Αυτοκέφαλης Ορθόδοξης Εκκλησίας – συντ.), οι ενορίτες αυτής της κοινότητας ψήφισαν υπέρ της μετάβασης στην UGCC (Ουκρανική Ελληνόρυθμη Καθολική Ουκρανία – συντ.), η προστασία εξασφαλίστηκε από το «Δεξιό Τομέα». Αυτό ανακοίνωσε στη σελίδα του στο Facebook μέλος της εν λόγω οργάνωσης Αντρέι Ταράσενκο.

«Σήμερα στο Χάρκοβο συνέβη πραγματικό ιστορικό γεγονός. Στη συνέλευση της ενορίας του Ι.Ν. Αγίου Δημητρίου της UAOC του Χαρκόβου ψήφισαν να μεταφερθούν στη δικαιοδοσία της Ουκρανικής Ελληνόρυθμης Καθολικής Εκκλησίας. Το γεγονός αυτό προηγήθηκε από μακρύ δρόμο των πέντε χρόνων από το 25ο επισκοπική σύναξη την 1η Απριλίου 2015.

Η προστασία του ναού κατά τη συνέλευση εξασφαλίστηκε από τους μαχητές του "Δεξιού Τομέα" του κλάδου στο Χάρκοβο», έγραψε ο Ταράσενκο.

Στις 14 Ιουνίου 2020 σε γενική συνέλευση της ενορίας του Ι.Ν. Αγίου Δημητρίου του Χαρκόβου της επισκοπής Χάρκοβο και Πολτάβα της UAOC οι ενορίτες αυτής της κοινότητας ψήφισαν σχεδόν ομόφωνα για τη μεταφορά στην UGCC.

Νωρίτερα, η κοινότητα του Ι.Ν. Αγίου Δημητρίου του Χαρκόβου υπέβαλε αίτηση κατά της ένταξης στην UGCC. Οι συντάκτες της αίτησης διαβεβαίωσαν ότι η πλειοψηφία των κοινοτήτων της επισκοπής UAOC «δεν υποστήριξαν τις σχισματικές ενέργειες» του «αρχιεπισκόπου» Ίγκορ Ισιτσένκο και μεταφέρθηκαν στην ΟCU ως μέρος της UAOC.

Читайте также

Οι αρχές της Δανίας παραπονέθηκαν για «σταδιακό εξισλαμισμό»

Ο υπουργός Μετανάστευσης της Δανίας ανακοίνωσε την πρόθεσή του να απαγορεύσει την ισλαμική πρόσκληση στην προσευχή.

Έναρξη του 32ου Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου στη Βέροια

Το συνέδριο των ΛΒ΄ Παυλείων άρχισε στον Χώρο Τεχνών με θέμα τον Απόστολο Παύλο και το Βάπτισμα και με συμμετοχή εκπροσώπων Ορθόδοξων Εκκλησιών.

Ο Μητροπολίτης Μάνης τέλεσε ορκωμοσία νεοσυλλέκτων στη Σπάρτη

Η τελετή έγινε στο ΚΕΕΜ Σπάρτης για την 2026 Β΄ ΕΣΣΟ, με την άδεια του Μητροπολίτη Μονεμβασίας και Σπάρτης Ευσταθίου.

Τοιχογραφία με Ιπποκράτη και Καποδίστρια στο Νοσοκομείο Ναυπλίου

Το έργο ολοκληρώθηκε στην οδό Ασκληπιού με πρωτοβουλία στελεχών του νοσοκομείου και τοπικών φορέων, ενώ προβλέπεται και νυχτερινός φωτισμός.

Ο Πρωθυπουργός της Βουλγαρίας συναντήθηκε με τον Πατριάρχη Δανιήλ και τη Σύνοδο

Στη συζήτηση τέθηκαν η στάση της Σόφιας για τις κυρώσεις κατά του Πατριάρχη Μόσχας και το μάθημα «Αρετές και Θρησκεία».

Ομιλία για την άνοια σε Ιερατική Σύναξη στο Διδυμότειχο

Η ομότιμη καθηγήτρια Νευρολογίας του ΑΠΘ Μάγδα Τσολάκη μίλησε στους κληρικούς της Μητρόπολης για πρόληψη, αντιμετώπιση και στήριξη.