Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα δημιουργικής απασχόλησης στο Νέο Ψυχικό
Το Ίδρυμα Νεότητας και Οικογένειας της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών υλοποίησε για δύο εβδομάδες δράσεις για παιδιά 6 – 12 ετών.
Το Ίδρυμα Νεότητας και Οικογένειας της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών ολοκλήρωσε στο Νέο Ψυχικό το πρόγραμμα «Καλοκαιρινή συντροφιά στην αγαπημένη μας πόλη», κατά τη διάρκεια του οποίου μεταφέρθηκαν και οι ευχές του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου. Σύμφωνα με την Orthodoxia News Agency, το πρόγραμμα δημιουργικής απασχόλησης για παιδιά ηλικίας 6 – 12 ετών αναπτύχθηκε για δύο εβδομάδες, από τα μέσα έως τα τέλη Ιουνίου, στην ενορία Αγίου Γεωργίου Ν. Ψυχικού.
Στις καθημερινές δράσεις, από τις 8.00 το πρωί έως τις 4.00 το μεσημέρι, συμμετείχαν στελέχη και εθελοντές του Ιδρύματος, κατηχητές, κατηχήτριες και νέοι. Το πρόγραμμα περιλάμβανε δημιουργικά εργαστήρια, θεατρικό παιχνίδι, αθλητισμό, γυμναστική, σύντομη κατηχητική συνάντηση, καλλιτεχνικές και πολιτιστικές δραστηριότητες, καθώς και γνωριμία με την παράδοση και τις τέχνες.
Το εκπαιδευτικό σκέλος της δράσης, σύμφωνα με το ίδιο υλικό, στόχευσε στη συνέχιση της επικοινωνίας με τα παιδιά στις πρώτες ημέρες του καλοκαιριού και στην καλλιέργεια ομαδικότητας και συνεργασίας. Την Τετάρτη 24 Ιουνίου τον χώρο επισκέφθηκε ο Πρωτοσύγκελος της Ιεράς Αρχιεπισκοπής, Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Χριστουπόλεως κ. Βαρνάβας, ο οποίος μίλησε στα παιδιά και διένειμε ευλογίες και αναμνηστικά ενθύμια του Ιδρύματος.
Στο πρόγραμμα συμμετείχαν επίσης εκπαιδευτικοί, θεολόγοι, μουσικοί, εικαστικοί και άλλοι συνεργάτες με επιμέρους εκπαιδευτικές παρουσιάσεις, ενώ ιδιαίτερες ευχαριστίες εκφράστηκαν προς την ενορία Αγίου Γεωργίου Ν. Ψυχικού, τους ιερείς, τους εθελοντές και τις εθελόντριες που στήριξαν την υλοποίηση. Υπεύθυνες του φετινού σχεδιασμού και συντονισμού ήταν η Φιλίππα Τουμπακάρη και η Θέκλα Πεϊόγλου.
Στο ίδιο εκκλησιαστικό πλαίσιο, είχαν προηγηθεί πρωτοβουλίες για την έναρξη της νέας κατηχητικής χρονιάς στους Ιερούς Ναούς της Αρχιεπισκοπής Αθηνών.