Ο Πειραιώς Σεραφείμ στην ορκωμοσία σημαιοφόρων του Πολεμικού Ναυτικού
Η τελετή πραγματοποιήθηκε στη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας Κωνσταντίνου Τασούλα, ο οποίος επέδωσε τα ξίφη στους νέους αξιωματικούς.
Ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ χοροστάτησε την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026 στην τελετή ορκωμοσίας των νέων σημαιοφόρων του Πολεμικού Ναυτικού και του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, τάξεως 2026. Σύμφωνα με την ενημέρωση του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού, η τελετή πραγματοποιήθηκε στη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων.
Την τελετή τίμησε με την παρουσία του ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Τασούλας, ο οποίος επέδωσε τα ξίφη στους ορκισθέντες σημαιοφόρους. Ως εκπρόσωπος του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη παρέστη ο υφυπουργός Εθνικής Άμυνας Θανάσης Δαβάκης, ενώ τον πρόεδρο της Βουλής εκπροσώπησε ο βουλευτής Διονύσιος Χατζηδάκης.
Στην τελετή παρέστησαν επίσης ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ στρατηγός Δημήτριος Χούπης, ο αρχηγός ΓΕΝ αντιναύαρχος Δημήτριος-Ελευθέριος Κατάρας, ο αρχηγός ΓΕΑ αντιπτέραρχος Δημοσθένης Γρηγοριάδης, ο αρχηγός του Λιμενικού Σώματος αντιναύαρχος Χρήστος Κοντορουχάς, ο διοικητής της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων υποναύαρχος Ιωάννης Ρέτσας, πρέσβεις ξένων κρατών, εκπρόσωποι της Εκκλησίας και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, καθώς και συγγενείς και φίλοι των νέων αξιωματικών.
Συνολικά ορκίστηκαν 51 αξιωματικοί του Πολεμικού Ναυτικού – εκ των οποίων 37 από την Ελλάδα, 5 από την Κυπριακή Δημοκρατία, 4 από την Ιορδανία, 2 από τη Σενεγάλη και από έναν αξιωματικό από τη Γεωργία, το Μαυροβούνιο και την Τυνησία – καθώς και 32 σημαιοφόροι Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής. Απευθυνόμενος στους νέους αξιωματικούς, ο υφυπουργός Εθνικής Άμυνας τους αποκάλεσε «ψυχή της φύλαξης των θαλάσσιων συνόρων» και «απευθείας απογόνους των θρυλικών ναυμάχων του Έθνους».
Η ΕΟΔ είχε αναφερθεί στην τελετή ορκωμοσίας στην Ανώτατη Εκκλησιαστική Ακαδημία Αθηνών λίγες ημέρες νωρίτερα.