Πρώτο πτυχίο Βυζαντινής Μουσικής απονεμήθηκε στη Σύρο
Η σπουδάστρια Ειρήνη Βέργου έλαβε βαθμό «Άριστα» ύστερα από εξέταση επιτροπής, με τον Μητροπολίτη Σύρου Δωρόθεο Β΄ να απονέμει ο ίδιος το δίπλωμα.
Η Σχολή Βυζαντινής Μουσικής «Νεόφυτος Βάμβας» της Ιεράς Μητροπόλεως Σύρου απένειμε για πρώτη φορά πτυχίο από την ίδρυσή της, τέσσερα χρόνια μετά την έναρξη της λειτουργίας της. Σύμφωνα με την Ιερά Μητρόπολη Σύρου, η σπουδάστρια Ειρήνη Βέργου εξετάστηκε ενώπιον αρμόδιας επιτροπής – και διαδικτυακά – λαμβάνοντας τον βαθμό «Άριστα».
Το πτυχίο απένειμε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Σύρου κ. Δωρόθεος Β΄, ο οποίος συνεχάρη θερμά την αποφοιτήσασα και της ευχήθηκε πολλές επιτυχίες. Παράλληλα, εξέφρασε ιδιαίτερες ευχαριστίες προς τον Διευθυντή της Σχολής, Πρωτοψάλτη του Μητροπολιτικού Ναού Μεταμορφώσεως Ερμουπόλεως κ. Βασίλειο Χασανδρινό.
Ο Μητροπολίτης εξήρε το έργο του κ. Χασανδρινού, σημειώνοντας ότι κατόρθωσε να εμπνεύσει σε πολλούς κατοίκους της Σύρου – και κυρίως στη νέα γενιά – την αγάπη για τη Βυζαντινή και Παραδοσιακή Μουσική, με αξιόλογη παρουσία στα μουσικά, εκκλησιαστικά και πολιτιστικά δρώμενα του νησιού.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η μουσική παράδοση συνδέεται με ζωντανές εκδηλώσεις στη Σύρο· πρόσφατα τα φώτα έπεσαν στα 200 χρόνια Ερμούπολης με εκδηλώσεις στον Ιερό Ναό Μεταμορφώσεως, τον ίδιο ναό στον οποίο υπηρετεί ο Διευθυντής της Σχολής.