Ο Μητροπολίτης Σιδηροκάστρου Μακάριος στο Άγιον Όρος
Κατά το τριήμερο 22–24 Ιουνίου επισκέφθηκε τις μονές Ξενοφώντος και Βατοπαιδίου και ευχαρίστησε για τη στήριξη του γηροκομείου και των κατασκηνώσεων.
Το Άγιον Όρος επισκέφθηκε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Σιδηροκάστρου κ. Μακάριος με στενούς συνεργάτες του κατά το τριήμερο 22 έως 24 Ιουνίου 2026. Σύμφωνα με την Ιερά Μητρόπολη Σιδηροκάστρου, σκοπός της επίσκεψης ήταν ο πνευματικός ανεφοδιασμός, η επικοινωνία με ηγουμένους και μοναχούς και η έκφραση ευχαριστιών προς όσους στηρίζουν την τοπική Μητρόπολη. Πρώτος σταθμός ήταν η Ιερά Μονή Ξενοφώντος, όπου ανανεώθηκαν οι δεσμοί με τον καθηγούμενο Αλέξιο και το Ιερό Ησυχαστήριο Ακριτοχωρίου.
Ο Μητροπολίτης και η συνοδεία του συμμετείχαν στο πρόγραμμα της μοναστηριακής ζωής, ενώ το πρωί της 23ης Ιουνίου τέλεσε τη Θεία Λειτουργία μαζί με πατέρες της μονής και επισκέπτες ιερείς. Στη συνέχεια μετέβησαν στην Ιερά Μεγίστη Μονή Βατοπαιδίου, αφού προηγουμένως επισκέφθηκαν το Πρωτάτο και ευχήθηκαν στον νέο Πρωτεπιστάτη Γεώργιο για την ανάληψη των καθηκόντων του.
Στο Βατοπαίδι συναντήθηκαν με τον καθηγούμενο Εφραίμ και πατέρες της μονής, ενώ ο Σεβασμιώτατος χοροστάτησε στον εσπερινό για την εορτή των Αγίων Αποστόλων Βαρθολομαίου και Βαρνάβα και εξέφρασε ευχές για την ονοματική εορτή του Οικουμενικού Πατριάρχη. Το πρωί της 24ης Ιουνίου λειτούργησε στο παρεκκλήσιο της Αγίας Ζώνης παρουσία προσκυνητών.
Κατά την επίσκεψή του ο Μητροπολίτης εξέφρασε ευχαριστίες προς τον γέροντα Εφραίμ και την αδελφότητα για την ενίσχυση της Ιεράς Μητροπόλεως Σιδηροκάστρου με τρόφιμα και άλλα είδη, τα οποία, σύμφωνα με το υλικό, στηρίζουν τη λειτουργία του εκκλησιαστικού γηροκομείου και των κατασκηνώσεων που αρχίζουν στις 29 Ιουνίου.
Όπως είχε αναφέρει η ΕΟΔ, ο Σιδηροκάστρου Μακάριος είχε τοποθετηθεί δημόσια για τον μοναχό Δοσίθεο το προηγούμενο διάστημα.