Συναντήσεις του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερωνύμου
Η συνάντηση αφορούσε την ανανέωση της συνεργασίας με το Γενικό Φιλόπτωχο Ταμείο και τη δωρεάν στήριξη ευάλωτων πολιτών.
Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος συναντήθηκε στις 19 Μαΐου στην Αθήνα με τον πρόεδρο του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος Κωνσταντίνο Κόλλια, στο πλαίσιο της ανανέωσης του μνημονίου συνεργασίας με το Γενικό Φιλόπτωχο Ταμείο της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών. Σύμφωνα με την Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών, στη συνάντηση συμμετείχε και ο διευθυντής του Γενικού Φιλοπτώχου Ταμείου, πρωτοπρεσβύτερος π. Βασίλειος Χαβατζάς.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης εξετάστηκαν η πορεία της συνεργασίας των δύο φορέων και οι δυνατότητες περαιτέρω ενίσχυσής της. Το μνημόνιο είχε υπογραφεί για πρώτη φορά το 2015 από τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και τον Κωνσταντίνο Κόλλια και, σύμφωνα με το υλικό, ανανεώνεται έκτοτε ανελλιπώς.
Με βάση το μνημόνιο, λογιστές και φοροτεχνικοί, μέλη του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, παρέχουν δωρεάν τις υπηρεσίες τους στους κατόχους του κοινωνικού δελτίου του Γενικού Φιλοπτώχου Ταμείου. Η συνεργασία αυτή συνδέεται με το φιλανθρωπικό έργο της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών για άτομα και οικογένειες που αντιμετωπίζουν οικονομική δυσχέρεια και κοινωνικό αποκλεισμό.
Στη συνέχεια της ημέρας, ο Αρχιεπίσκοπος είχε επίσης συνάντηση με την εκπρόσωπο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας Αλεξάνδρα Σδούκου, με την οποία αντάλλαξαν απόψεις για θέματα κοινού ενδιαφέροντος.
Όπως είχε αναφέρει η ΕΟΔ, ο Αρχιεπίσκοπος είχε μιλήσει για τη στήριξη των παιδιών και της νέας γενιάς σε άλλη πρόσφατη δημόσια παρέμβασή του.