Οι Μητροπολίτες Ζακύνθου και Δωδώνης στον Οικουμενικό Πατριάρχη
Η απόφαση ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια επίσκεψης των Μητροπολιτών Δωδώνης και Ζακύνθου στο Φανάρι, εν όψει της αναγόρευσης του Πατριάρχη σε Επίτιμο Καθηγητή του Ιονίου Πανεπιστημίου.
Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος ανακοίνωσε στις 25 Ιουνίου 2026 στο Φανάρι την απόφασή του να απονείμει το οφφίκιο του Αρχιμανδρίτη του Οικουμενικού Θρόνου στον Πανοσιολογιότατο Αρχιμανδρίτη Σεραφείμ Κονίδη. Σύμφωνα με την Ιερά Μητρόπολη Ζακύνθου, η ανακοίνωση έγινε κατά τη διάρκεια επίσκεψης που πραγματοποίησαν στην έδρα του Οικουμενικού Πατριαρχείου οι Σεβασμιώτατοι Μητροπολίτες Δωδώνης κ. Χρυσόστομος και Ζακύνθου κ. Διονύσιος.
Οι δύο Αρχιερείς μετέβησαν στο Φανάρι συνοδευόμενοι από τον ίδιο τον π. Σεραφείμ Κονίδη, κληρικό της Ιεράς Μητροπόλεως Ζακύνθου, με αφορμή την εκδήλωση που διοργανώνει το Ιόνιο Πανεπιστήμιο της Ελλάδος στο Φανάρι στις 26 Ιουνίου 2026. Κατά την τελετή αυτή, ο Παναγιώτατος θα αναγορευθεί σε Επίτιμο Καθηγητή του Τμήματος Περιβάλλοντος της Σχολής Περιβάλλοντος του Πανεπιστημίου.
Κατά τη συνάντηση με τους δύο ιεράρχες, ο Παναγιώτατος ανακοίνωσε προσωπικά την απόφασή του για την απονομή του εκκλησιαστικού οφφικίου – τιμητικού αξιώματος του Οικουμενικού Θρόνου – στον π. Σεραφείμ Κονίδη.
Όπως είχε αναφέρει η ΕΟΔ, ο Μητροπολίτης Δωδώνης Χρυσόστομος επισκέφθηκε τη ΜΕΘ του νοσοκομείου Ζακύνθου σε κοινή δράση με την Ιερά Μητρόπολη Ζακύνθου.