Χορωδιακό φεστιβάλ των ΛΒ΄ Παυλείων στο Παύλειο Κέντρο Βέροιας
Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε πρόγραμμα από τις χορωδίες της Σχολής Βυζαντινής Μουσικής και του Ωδείου της Μητρόπολης υπό τη διεύθυνση τριών μαέστρων.
Στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια της Ελλάδας πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης 24 Ιουνίου το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στο πλαίσιο των ΛΒ΄ Παυλείων. Σύμφωνα με την Ιερά Μητρόπολη Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας, τη διοργάνωση ανέλαβε η Σχολή Βυζαντινής Μουσικής της Μητρόπολης. Στην εκδήλωση συμμετείχαν χορωδιακά σύνολα της τοπικής Εκκλησίας με επίκεντρο τη μουσική παρουσίαση προς τιμήν του Αποστόλου Παύλου.
Παρουσιάστηκε πρόγραμμα από τη βυζαντινή χορωδία και τη μικτή παραδοσιακή χορωδία ενηλίκων της Σχολής της Μητρόπολης υπό τη διεύθυνση του Σωτηρίου Ζερδαλή, καθώς και από τη μικτή χορωδία του Ωδείου υπό τη διεύθυνση του Αναστασίου Κετίκογλου. Την εκδήλωση προλόγισε και παρουσίασε ο Αρχιερατικός Επίτροπος περιχώρων Βεροίας αρχιμ. Σωσίπατρος Πιτούλιας. Χαιρετισμό απηύθυναν ο Μητροπολίτης Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας Παντελεήμων και ο διευθυντής του Ωδείου Γεώργιος Ορδουλίδης, Άρχων Μαΐστωρ της Μ.τ.Χ.Ε. Η εκδήλωση εντάχθηκε στο ευρύτερο πλαίσιο της μουσικής παιδείας που καλλιεργούν τα εκπαιδευτικά σχήματα της Μητρόπολης.
Στον χαιρετισμό του ο Μητροπολίτης Παντελεήμων ευχαρίστησε τους συντελεστές και συνέδεσε τη μουσική βραδιά με την τιμή προς τον Απόστολο Παύλο, ιδρυτή της τοπικής Εκκλησίας. Αναφέρθηκε ακόμη στη διδασκαλία του Αποστόλου για το Βάπτισμα, σημειώνοντας ότι σε αυτήν είναι αφιερωμένα τα φετινά ΛΒ΄ Παύλεια. Κλείνοντας, κάλεσε το κοινό να απολαύσει τις χορωδίες, τους μουσικούς, τους μαθητές και τους καθηγητές του Ωδείου που συμμετείχαν στην εκδήλωση.
Στο ίδιο εκκλησιαστικό πλαίσιο, είχε προηγηθεί η μουσική εκδήλωση του Ωδείου της Ι.Μ. Βεροίας στο πλαίσιο των ΛΒ΄ Παυλείων.