Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος εξέδωσε μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών

12:25
11
Μήνυμα με αφορμή την «Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών εξέδωσε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος Β΄. Φώτο από ανοιχτές πηγές Μήνυμα με αφορμή την «Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών εξέδωσε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος Β΄. Φώτο από ανοιχτές πηγές

Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών καλεί σε συνεργασία οικογένεια, παιδεία, Πολιτεία και Εκκλησία για πρόληψη και απεξάρτηση.

Μήνυμα με αφορμή την «Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών εξέδωσε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος Β΄, απευθύνοντας ποιμαντικό και κοινωνικό λόγο προς το πλήρωμα της Εκκλησίας και το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο. Σύμφωνα με την Εκκλησία της Ελλάδος, το μήνυμα αναδεικνύει τόσο τις καταστροφικές συνέπειες των εξαρτήσεων όσο και τις βαθύτερες αιτίες που οδηγούν τον άνθρωπο στη φυγή και την απόγνωση.

Ο Αρχιεπίσκοπος υπογραμμίζει ότι πίσω από τους αριθμούς και τις στατιστικές κρύβονται πρόσωπα: νέοι με όνειρα που διαψεύσθηκαν, γονείς που αγωνιούν, οικογένειες που δοκιμάζονται. «Η εξάρτηση δεν είναι μόνον μία προσωπική τραγωδία· είναι μία πληγή που αγγίζει ολόκληρο το κοινωνικό σώμα», σημειώνει χαρακτηριστικά. Επισημαίνει επίσης ότι η τεχνολογική πρόοδος δεν συνοδεύτηκε πάντοτε από την ανάλογη καλλιέργεια των πνευματικών και ηθικών δυνάμεων του ανθρώπου, δημιουργώντας κενά που «επιχειρείται να καλυφθούν με ψεύτικες διεξόδους».

Στο μήνυμά του ο Αρχιεπίσκοπος τονίζει ότι τα ναρκωτικά «υπόσχονται ελευθερία, αλλά οδηγούν στην πιο σκληρή μορφή αιχμαλωσίας». Ζητά τη συνεργασία οικογένειας, σχολείου, Πολιτείας και Εκκλησίας για πρόληψη, θεραπεία και κοινωνική επανένταξη των εξαρτημένων, διευκρινίζοντας ότι «πρόληψη σημαίνει παιδεία, αγάπη, παρουσία, διάλογος». Ιδιαίτερη αναφορά κάνει στους επαγγελματίες υγείας και εθελοντές που «διακονούν με αυταπάρνηση το δύσκολο έργο της απεξάρτησης», αλλά και σε αυτούς που αγωνίζονται καθημερινά για να ξανακερδίσουν τη ζωή τους, υπενθυμίζοντας: «η πτώση δεν είναι και το τέλος».

Όπως είχε αναφέρει η ΕΟΔ, «τα παιδιά είναι το μέλλον μας, η ελπίδα μας» σε προγενέστερη τοποθέτηση του Αρχιεπισκόπου για τη νέα γενιά.

Εάν παρατηρήσετε κάποιο σφάλμα, επιλέξτε το απαιτούμενο κείμενο και πατήστε Ctrl+Enter ή Υποβολή σφάλματος για να το αναφέρετε στους συντάκτες.
Εάν βρείτε κάποιο σφάλμα στο κείμενο, επιλέξτε το με το ποντίκι και πατήστε Ctrl+Enter ή αυτό το κουμπί Εάν βρείτε κάποιο σφάλμα στο κείμενο, επισημάνετε το με το ποντίκι και κάντε κλικ σε αυτό το κουμπί Το επισημασμένο κείμενο είναι πολύ μεγάλο!
Διαβάστε επίσης